تاریخ انتشار: 1396/04/05 20:49
کد خبر: 200646

جدایی ستاره فوتبال از نامزدش +عکس

نیمار به دلیل جواب منفی نامزدش به ازدواج از او جدا شده است!
جدایی ستاره فوتبال از نامزدش +عکس

 نیمار بازیکن جوان و موفق بارسلونا و تیم ملی برزیل روز جمعه اعلام کرد که نامزدی‌‌اش با برونا مارکزین، بازیگر معروف برزیلی پایان یافته است. این درحالی است که این زوج جوان در اوایل سال 2017 میلادی و بعد از قهری طولانی‌مدت، به هم بازگشته بودند و حالا دوباره از هم جدا شده‌اند. این سومین باری است که نیمار و برونا از هم جدا می‌شوند و طبق اعلام وب‌سایت خبری UOL دلیل این جدایی، پیشنهاد ازدواج نیمار 25 ساله به برونا و پاسخ منفی این دختر 21 ساله به پیشنهاد نیمار است. گویا برونا هنوز آمادگی تعهد ازدواج را در خود نمی‌بیند.

نیمار قبل از ورود به هتل مجللی در شهر سائوپائولو که در آن یک حراجی خیریه ترتیب داده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «این آخرین باری است که در مورد زندگی شخصی‌ام صحبت می‌کنم. از این کار اصلاً خوشم نمی‌آید اما بله، من و برونا از هم جدا شده‌ایم.»

نیمار که در هنگام ورود به این هتل، حلقه‌ای دستش نداشت، ادامه داد: «این یک تصمیم دوطرفه بود. برونا دختری است که من او را تحسین می‌کنم و تمام تلاشم را برای خوشبختی او نه تنها در زندگی حرفه‌ای، بلکه در زندگی شخصی‌‌اش نیز به کار گرفتم. امیدوارم خوشحال و خوشبخت باشد. زندگی ادامه دارد و ما مثل 2 دوست خوب، از هم جدا شدیم.» در این حراج خیریه که توسط بنیاد نیمار ترتیب داده شده بود، این ستاره برزیلی برخی از وسایل شخصی‌‌اش را که از سلبریتی‌های بزرگی مثل مایکل جوردن (قهرمان سابق بسکتبال آمریکایی)، گابریلی مدینا (قهرمان سابق موج‌سواری) و روبرتو کارلوس خواننده هدیه گرفته، به حراج گذاشت.

یکی دیگر از گزینه‌هایی که به حراج گذاشته شده بود، سفر دو نفر به بارسلونا و تماشای یک بازی تیم کاتالان و دیدار با نیمار بود. هدف نیمار برای برگزاری این حراجی جمع آوری وجه مورد نیاز برای پیشبرد پروژه‌ای برای 2400 کودک و جوان نیازمند در شهر پرایا گرانده در سائوپائولو است. در این مراسم خیریه که توسط نیمار برگزار شده، چهره‌های سرشناسی مثل مائورو سیلوا و ادو گاسپار (مدیر تیم‌های ملی برزیل)، کلودیا لیته و تیاگینیو (2 خواننده سرشناس برزیلی)، چند مجری معروف برزیلی، یک طنزپرداز سرشناس و چندین بازیگر صاحب‌نام حضور یافتند.

 

JamNewsImage12213127

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yb7va

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض بارسلونایی‌ها به CAS نرسید/ نیمار قطعاً در ال‌کلاسیکو غایب خواهد بود
کوتاهی سران آبی‌‌واناری‌پوشان

 با ارزش‌ترین فوتبالیست جهان
مسی در مکان چهارم و رونالدو در رده یازدهم!