تاریخ انتشار: 1395/05/23 22:03
کد خبر: 267900

قوچان نژاد: زشت‌ترین گل تاریخ فوتبالم را به ثمر رساندم

رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی تیم هیرنوین اولین گل خود در فصل جدید اردیویژه هلند برابر اوترخت را زشت ترین گل تاریخ فوتبالش عنوان کرد.
 قوچان نژاد: زشت‌ترین گل تاریخ فوتبالم را به ثمر رساندم

تیم هیرنوین شب گذشته (جمعه) در هفته دوم اردیویژه هلند میزبان اوترخت بود و با گل دقیقه 69 رضا قوچان نژاد از شکست حتمی خانگی گریخت.

تیم هیرنوین در این بازی خانگی با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شد و کسب یک امتیاز را مدیون مهاجم ایرانی خود است. هر چند قوچان نژاد این گل را زشت‌ترین گل تاریخ فوتبالش دانست.

قوچان نژاد در مصاحبه ای با سایت فاکس اسپرت در مورد بازی برابر اوترخت گفت: فکر می کنم که می توانیم با این یک امتیاز هم به آینده امیدوار باشیم. شروع بسیار خوبی در نیمه اول داشتیم و بازی در کنترل ما بود. سپس هدایت بازی را به اوترخت سپردیم. در نیمه دوم هم با فرصت طلبی به گل تساوی رسیدیم و دو گل تیم اوترخت در مدت زمان سه دقیقه ای خوش شانسی این تیم بود.

مهاجم ملی‌پوش تیم هیرنوین در خصوص گلی که وارد دروازه تیم اوترخت کرد به فاکس اسپرت گفت: شاید این زشت ترین گلی بود که در تاریخ دوران فوتبالم به ثمر رساندم، اما باید قدر آن را دانست. این گل باعث شد تا تیمم به یک امتیاز دست یابد.

تیم هیرنوین در دو بازی اخیر فصل جدید اردیویژه هلند برابر تیم های آلکمار و اوترخت به  نتایج تساوی مشابه دو بر دو دست یافته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e8rx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نمره جهانبخش و قوچان‌نژاد+عکس