تاریخ انتشار: 1396/04/22 16:25
کد خبر: 196314

پشت پرده سفر مهم مسئولان بارسلونا به پرتغال

امروز اعلام شد که سه تن از مدیران باشگاه بارسلونا به لیسبون رفته اند تا با مسئولان بنفیکا برای جذب نلسون سمدو وارد مذاکره شوند.
پشت پرده سفر مهم مسئولان بارسلونا به پرتغال

بارسلونا از چند هفته پیش تلاش جدی خود برای جذب هکتور بیرین را شروع کرد.

ستاره اسپانیایی آرسنال مدت هاست که مورد توجه بارسا قرار دارد چراکه پس از جدایی دنی آلوس، قسمت راست دفاعی بلوگرانا بازیکنی متخصص ندارد. در جریان رقابت های یورو زیر 21 سال، مسئولان بارسا به دقت عملکرد بیرین را زیر نظر داشتند و در دو نوبت نیز درخواست جذب او را به آرسنال ارائه دادند اما در هر دو بار با پاسخ منفی روبرو شدند.

 

آنها در ادامه از بیرین خواستند تا خود با فشار بر روی مسئولان آرسنال زمینه جدایی اش را فراهم کند اما دو نشست بیرین با ونگر نیز با شکست مواجه شد.

در همین رابطه امروز مارکا ادعا کرد که دو روز پیش نامه ای از سوی باشگاه آرسنال برای بارسلونا رسیده است که در آن بر عدم فروش بیرین تاکید شده و از مسئولان بارسا درخواست شده است تا از تلاش برای جذب بیرین دست بکشند.

پس از دریافت این نامه بود که مدیران بارسا به طور کامل از جذب بیرین قطع امید کرده و به سراغ گزینه دوم یعنی نلسون سمدو رفتند. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، احتمال اینکه طی ساعات یا روزهای آینده، سمدو با 30 میلیون یورو از بنفیکا به بارسلونا ملحق شود، بالاست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngqeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر بارسلونا را ناامید کرد