تاریخ انتشار: 1396/04/24 13:51
کد خبر: 195920

پیشکسوت‌ داری شش ستاره در انگلیس

انگلیس به عنوان مهد فوتبال دنیا این روزها طرفداران این رشته ورزشی مهیج را با برگزاری تورنمنتی با حضور ستاره های پیشکسوت به ورزشگاه کشانده تا جای خالی رقابت های باشگاهی پر شود.
پیشکسوت‌ داری شش ستاره در انگلیس

به گزارش فرتاک ورزشی،در روزهایی که رقابت های باشگاهی در جزیره تعطیلات تابستانی را می گذراند و بیشتر تیم های مطرح و پرطرفدار در تورهای پیش فصل و دوران آماده سازی به سر می برند اتحادیه فوتبال این کشور با برگزاری تورنمنتی داخل سالن با حضور تیم های ملی مطرح دنیا پای ستاره های پیشکسوت را به لندن باز کرده تا باز هم هنر خود را برای سرگرم کردن فوتبالدوستان به رخ بکشند.

 

پیشکسوت‌ داری شش ستاره در انگلیس

 
تورنمنتی با نام "شش ستاره" که در زمین چمن مصنوعی داخل سالن برگزار می شود و بیشتر تیم های مطرح فوتبال جهان با چهره های مطرح یکی دو دهه فوتبال خود گام به این تورنمنت گذاشته و نمایش های دیدنی و مهیجی را به معرض نمایش گذاشتند. اتحادیه فوتبال انگلیس با حمایت اسپانسرهای مالی قدرتمند یک بار دیگر نشان داد قدرت عجیبی در برگزاری و ابداع تورنمنت های جذاب فوتبالی برای طرفداران دارد تا جایی که اخبار و حواشی این تورنمنت باز هم در صدر اخبار رسانه های معتبر دنیا قرار گرفته است.
 
 

پیشکسوت‌ داری شش ستاره در انگلیس

 
تورنمنت "شش ستاره" این روزها در حالی مرحله گروهی خود را پشت سر می گذارد که تیم های مثل برزیل با ستاره هایی همچون ریوالدو، کارلوس، باپتیستا و ... ، آلمان با میشائیل بالاک ، فابیو کورانی، گویدوک و ...، انگلیس با استیون جرارد، گری نویل، دیوید بکهام و ...، پرتغال با دکو ، فیگو ، نونوگومژ و ...، فرانسه با لودویک ژولی ، ونسنت کاندلا و ... و همچنین سایر تیم ها اعم از دانمارک، اسکاتلند، مکزیک، پرتغال، نیجریه، ایتالیا، چین و ... نیز در آن شرکت دارند که باز هم جای تیم ایران و پیشکسوتان ناآماده اش در آن خالی است.
 
 
تماشای این تورنمنت آن هم با حضور تیم ها و ستاره هایی که تا چند سال قبل جزو برترین و سرشناس ترین چهره های فوتبال دنیا بودند ثابت کرد برای سرگرم کردن طرفداران فوتبال همچنین بیزنس های فعال در این رشته پرطرفدار راه های بسیار نو و بکری وجود دارد که انگلیسی ها به خوبی از آن در جهت منافع ملی و همچنین اعتباری بهره می برند تا نام خود را بر سر زبان ها انداخته و پول های کلانی به جیب بزنند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9dkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالاک: اوزیل برای جام بردن باید آرسنال را ترک کند