تاریخ انتشار: 1396/04/27 17:50
کد خبر: 195076

سوژه کنایه جالب یورگن کلوپ به چلسی

محمد صلاح، مهاجم مصری جدید باشگاه لیورپول سابقه یک فصل حضور ناموفق در لیگ برتر با چلسی را در کارنامه دارد.
سوژه کنایه جالب یورگن کلوپ به چلسی

 سال 2014 صلاح از بازل سوئیس به چلسی پیوست اما نتوانست اعتماد مورینیو را به خود جلب کند و در نیم فصل به فیورنتینا قرض داده شد. او تابستان 2015 راهی رم شد و دو فصل خوب را در این تیم پشت سر گذاشت تا اینکه چند هفته پیش بار دیگر به لیگ برتر بازگشت و این بار پیراهن لیورپول را بر تن کرد.

تردیدهایی در مورد موفقیت صلاح در لیورپول وجود دارد ولی یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی قرمزها اطمینان دارد که مهاجم مصری در آنفیلد می درخشد.

او در مورد صلاح گفت:« بازیکنان زیادی نشان دادند که ناکام شدن در چلسی خیلی آسان است. یکی از آن ها به طور مثال دی بروین است. در مورد صلاح ما اصلا به اتفاقاتی که برای او در چلسی رخ داد توجهی نکردیم. زمانی که در بازل بود با دورتموند مقابل آن ها بازی کردیم و اصلا او را نمی شناختیم اما پس از بازی خیلی تحت تاثیر عملکردش قرار گرفتیم.

همان زمانی که در چلسی بود تصمیم به خریدش گرفتم اما در این تیم به مشکل خورد و سپس به فیورنتینا و رم رفت. سوال این است که چلسی چرا توانایی های او را ندید؟ او در سری آ در بازی های زیادی به میدان رفت، موقعیت های زیادی خلق کرد و گل های زیادی هم به ثمر رساند.

صلاح در جام ملت های آفریقا برای مصر تقریبا همه کار کرد. او بازیکنی چپ پا است و ما در لیورپول بازیکنان چپ پای زیادی نداریم. فعلا از او راضی هستم اما باید چیزهای زیادی یاد بگیرد. باید روی جنبه فیزیکی و تکنیکی بازی او کار کنیم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vke7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت صلاح در نخستین بازی پیش فصل لیورپول