تاریخ انتشار: 1396/04/30 09:26
کد خبر: 194515

مورینیو بر گواردیولا چیره شد

صبح امروز شیاطین سرخ موفق شدند در دیداری دوستانه مقابل منچسترسیتی به برتری برسند.
مورینیو بر گواردیولا چیره شد

 از ساعت ۶ بامداد امروز، منچستریونایتد و منچسترسیتی در شهر هیوستون آمریکا با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت شاگردان ژوزه مورینیو با دو گل لوکاکو و رشفورد از سد حریف خود گذشتند.

ترکیب منچستریونایتد: دخیا، والنسیا، لیندلوف، اسمالینگ، بلیند، هررا، پوگبا، لینگارد، مخیتاریان، رشفورد، لوکاکو

ترکیب منچسترسیتی: ادرسون، آدارابیویو، کمپانی، فرناندینیو، توره، واکر، فودن، دی بروین، استرلینگ، آگوئرو، رابرتس

بازی با ضرباهنگ سریعی آغاز شد و در ابتدای بازی هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند. با این حال، رفته رفته شیاطین سرخ بر جریان بازی مسلط شدند و چند بار روی شوت‌های هررا، مخیتاریان و لوکاکو خطرناک ظاهر شدند. درنهایت شاگردان مورینیو توانستند مزد بازی بهتر خود در نیمه اول را گرفته و ۲ بار توسط لوکاکو و رشفورد به گل برسند.

دقیقه۳۷: پاس عمقی پوگبا پشت مدافعین به لوکاکو رسید تا این مهاجم بلژیکی پس از جا گذاشتن ادرسون از زاویه‌ای بسته گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقیقه۴۰: بازهم روی یک ضدحمله، رشفورد که به جناح راست رفته بود با ضربه‌ای از زاویه بسته گل دوم تیمش را وارد دروازه سیتی کرد.

نیمه دوم:

در ابتدای نیمه دوم سرخیو رومرو، اریک بایی و متئو دارمیان برای یونایتد وارد زمین شدند و گواردیولا نیز چند تغییر در ترکیب ایجاد کرد که طی آن سانه، گابریل ژسوس، نصری و استونز را به زمین می فرستد. در این نیمه نیز یونایتد کار را تهاجمی آغاز کرد. شوت فنی رشفورد توسط ادرسون به کرنر رفت و پس از آن، موقعیتی مناسب روی کرنر هوشمندانه رشفورد توسط لوکاکو به هدر رفت. چند دقیقه بعد، شوت سرکش لوکاکو با برخورد به تیر دروازه به زمین بازی برگشت. نیمه دوم با مالکیت بیشتر سیتی همراه بود ولی موقعیت‎های یونایتد خطرناک‌تر بودند. جدی ترین موقعیت‌های سیتی، شوت از راه دور فرناندینیو و موقعیت تک به تک ژسوس با رومرو روی پاس نصری بود که راهی به دروازه نداشت.

در نهایت شاگردان مورینیو موفق شدند اولین دربی خارج از بریتانیا بین دو تیم شهر را پیروز شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojang

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو و گواردیولا با این ترکیب بازی می کنند

خبر بد برای گواردیولا
مصدومیت کوین دی بروین؛