تاریخ انتشار: 1396/05/02 09:53
کد خبر: 193865

سرمربی رئال مادرید : من درخواست خرید مهاجم نکردم

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، با وجود شایعات حضور کیلیان امباپه در تیمش، مدعی شد که درخواست خرید مهاجم از مدیران رئال نکرده است.
سرمربی رئال مادرید : من درخواست خرید مهاجم نکردم

با جدایی آلوارو موراتا از رئال و پیوستنش به چلسی، دست زیدان در انتخاب مهره های خط حمله اش بسته تر از قبل شده است. شایعات حضور امباپه در حالی شنیده می‌شود که او فصل گذشته با 26 گل عملکرد بسیار خوبی در خط حمله موناکو داشت. با این حال زیدان پس از شکست مقابل منچستریونایتد در ضربات پنالتی مدعی شد که هیچگاه درخواست جذب مهاجم نکرده است.

او گفت:" شما می‌دانید که من درخواست چیزی نکرده ام. من با رئیس باشگاه در ارتباطم، با کادر فنی. ما 28 بازیکن داریم و من هم از شرایطم راضی هستم. باید ببینیم در آینده چه خواهد شد. تا 31 آگوست(پایان نقل و انتقالات)، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد."

 

زیزو درباره بازی گفت:" ما از عملکرد بچه ها راضی هستیم. هر کدام 45 دقیقه بازی کردند و خیلی خوب بودند. من از آنها راضی هستم و مصدومیتی هم نداشتیم. خوب رقابت کردیم. یونایتد 4 ساعت پیش از این بیشتر از ما بازی کرده بود. بنابراین خوب بودیم. حالا یک بازی دیگر پیش رو داریم. امیدواریم که بتوانیم ذره ذره بهتر باشیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ql6nj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: قدر تک تک دقایق حضور در رئال را می دانم