تاریخ انتشار: 1396/05/04 20:26
کد خبر: 193231

چپ پای تمام عیار جایگزین نیمار در بارسلونا خواهد شد!

سران باشگاه بارسلونا در نظر دارند ستاره تیم فوتبال یوونتوس را جایگزین نیمار بکنند.
چپ پای تمام عیار جایگزین نیمار در بارسلونا خواهد شد!

 به نوشته نشریه مارکا ، چنان چه نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا ، با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو راهی پاری سن ژرمن شود، سران آبی و اناری پوشان بارسا تلاش خواهند کرد پائولو دیبالا ستاره یوونتوس را به جای او به خدمت بگیرند.

در ابتدا، انتقال نیمار به پاریس سن ژرمن تنها یک شایعه بود، اما در حال حاضر این انتقال جدی شده است و بارسلونا مصمم است جایگزینی مناسب، مانند پائولو دیبالا را به نیوکمپ بیاورد. 

به نظر می رسد کاتالان ها پس از این که نتوانستند نیمار و پدرش را متقاعد کنند که او با بارسا در لالیگا آینده روشن تری خواهد داشت، در حال از دست دادن یکی از دارایی های ارزشمند خود هستند. 

با این حال، سران بارسا برای بالا بردن روحیه هواداران وفادار کاتالان، در تلاش هستند ستاره آرژانتینی یوونتوس را به خدمت بگیرند و برای این کار قبلا با نمایندگان این بازیکن آرژانتینی تماس گرفته اند، هر چند مارکو وراتی دیگر گزینه جدی بارسا در آستانه تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن قرار دارد.

در جریان تور آمریکا،هم تیمی های نیمار تلاش زیادی کردند که او را متقاعد کنند در نیوکمپ بماند،اما ظاهرا مذاکرات این بازیکن با پاریسی ها در سطح بسیار پیشرفته ای قرار دارد. در این شرایط جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا سخت در تلاش است قبل از آغاز فصل جو باشگاه را مثبت نگه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlpdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغام یووه به بارسا؛ دیبالا غیرقابل فروش نیست