تاریخ انتشار: 1396/05/11 19:40
کد خبر: 191643

نیمار به پیام خداحافظی مسی واکنش نشان داد

ستاره برزیلی بارسلونا که جدایی‌اش از این تیم رسماً تأیید شده است، نسبت به پیام خداحافظی هم‌تیمی‌ آرژانتینی‌اش واکنش نشان داد.
نیمار به پیام خداحافظی مسی واکنش نشان داد

با تأیید رسمی از سوی باشگاه بارسلونا، جدایی نیمار از جمع آبی‌واناری‌ها که مقصد بعدی‌اش پاری‌سن‌ژرمن است، قطعی شده است. قرار است باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با پرداخت غرامت 222 میلیون یورویی فسخ قرارداد نیمار، او را از بارسلونا به خدمت بگیرد. نیمار امروز صبح هم با حضور در باشگاه اعلام کرد که قصد ترک نوکمپ را دارد و می‌خواهد فصلی جدید از دوران حرفه‌ای خود را تجربه کند.

پس از قطعی شدن جدایی نیمار از بارسلونا، لیونل مسی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» فیلمی از لحظات منتخب دوران بازیگری‌اش در کنار نیمار را به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت: «برای من بازی در کنار دوستم نیمار جونیور در این سال‌ها لذتی بزرگ بود. برای تو در مرحله جدید زندگی‌ات آرزوی موفقیت‌های بزرگ دارم. دوباره همدیگر را می‌بینیم».

نیمار هم در حساب کاربری اینستاگرام مسی پاسخ محبت هم‌تیمی آرژانتینی‌اش را داد و زیر این پست مسی نوشت: «ممنونم برادر. دلم برایت تنگ می‌شود». او سپس تصویر چند شکلک که در حال گریه کردن هستند را در پایان نوشته خود قرار داد. نیمار و مسی از تابستان سال 2013 در کنار یکدیگر بازی کردند و با هم دو قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کسب کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9roz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موناکو به دنبال بازار گرمی