تاریخ انتشار: 1396/05/20 12:39
کد خبر: 189700

مصدومیتی خوشحال کننده برای انصاری فرد!

با تایید خبر مصدومیت مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال المپیاکوس ،مهاجم ایرانی این تیم به جای او در فهرست اروپایی این تیم قرار می گیرد.
مصدومیتی خوشحال کننده برای انصاری فرد!

چهارشنبه شب در جریان دیدار دوستانه تیم های المپیاکوس و آترومیتوس که با برتری 1-0 آترومیتوس به پایان رسید، امانوئل امنیکه مهاجم نیجریه ای المپیاکوس در همان اوایل بازی مصدوم شد و در دقیقه 20 جای خود را به محمد بن مهاجم کوموری داد.

پزشکان المپیاکوس تایید کرده اند که امنیکه دو تا سه هفته نمی تواند در میدان مسابقه حاضر شود و به این ترتیب در آستانه دیدار المپیاکوس با ریکا کرواسی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان، بنسیک هاسی مجبور است مهاجم نیجریه ای خود را از فهرست 18 نفره اش برای این مسابقه حساس خارج و کریم انصاری فرد را که مهاجم سومش محسوب می شود جایگزین او کند.

امنیکه که تابستان امسال از فنرباغچه به المپیاکوس پیوسته یکی از رقیبان مستقیم کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان است. با آمدن این مهاجم کریم عملا به عنوان مهاجم سوم تیمش تبدیل شده و به ندرت در ترکیب المپیاکوس قرار می گیرد.

مهاجم ملی پوش کشورمان در دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان فقط یک بار در آخرین لحظات در فهرست 18 نفره المپیاکوس قرار گرفته است،که آن هم به دلیل مصدومیت یکی از همی تیمی هایش بود.

گفتنی است، یاران انصاری فرد روز سه شنبه در ورزشگاه خانگی خود  برابر ریکا به میدان خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p6od

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاری فرد جایی در المپیاکوس ندارد/تنها هشت دقیقه حضور در زمین!