تاریخ انتشار: 1396/05/23 17:20
کد خبر: 188986

درخشش دروازه بان پرسپولیسی در اروپا

این روزها دروازه بان ملی پوش پرسپولیسی در لیگ سوئد به درخشش خود ادامه می دهد.
درخشش دروازه بان پرسپولیسی در اروپا

 تیم اتلتیک اسکیلستونا (AFC) در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال سوئد شب گذشته (یکشنبه) میهمان تیم AIK بود که در پایان این دیدار توانست با کسب تساوی یک - یک به هشتمین امتیاز فصل خود برسد.

علیرضا حقیقی که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت دروازه‌بان اصلی اسکیلستونا شده است، در این بازی چند موقعیت خوب را از تیم حریف گرفت تا تمجید سرمربی AFC و AIK را به دنبال داشته باشد.

نیکولاس استفانلی و  یوهان بلومبرگ دو بازیکن AIK در دقایق پایانی بازی می‌توانستند تیم‌شان را به پیروزی برسانند که حقیقی مانع این کار شد تا ریکارد نورلینگ، سرمربی این تیم در این خصوص بگوید: «نیکولاس، بازیکن آرژانتینی ما می‌توانست با یک ضربه والی گل دیگری را به ثمر برساند، اما علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اتلتیک اسکیلستونا دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 90 هم بلومبرگ صاحب موقعیتی دیگر از فاصله نزدیک شد که دروازه‌بان اتلتیک اسکیلستونا بار دیگر از دروازه تیمش حفاظت کرد».

مایکل جولی، سرمربی تیم AFC هم در خصوص عملکرد علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیمش تأکید کرد: «در نیمه دوم که ما از حریف پیش افتاده بودیم، انتظار می‌رفت که تحت فشار باشیم و آنها موقعیت‌های زیادی خلق کردند، اما علیرضا حقیقی به همراه مدافعان ما عملکرد خوبی داشتند. حقیقی شجاعانه از دروازه تیم دفاع کرد».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnzrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی خطرناک علیرضا بیرانوند!