تاریخ انتشار: 1396/06/04 19:07
کد خبر: 186583

اعتراف عجیب دمبله بعد از انتقالش به بارسا!

دمبله به رویایش رسید اما قبول دارد که بازار نقل و انتقالات به هم ریخته است.
اعتراف عجیب دمبله بعد از انتقالش به بارسا!

عثمان دمبله وینگر فرانسوی و ملی‌پوش بارسلونا و دومین بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال در گفتگو با یکی از دوستان و هم‌تیمی‌های سابقش اعتراف کرده که قیمت او ۱۰۵ میلیون یورو نیست.

به گزارش mundodeportivo، دمبله که تنها ۲۰ سال دارد و پیش از این، تنها ۸۶ بار در بالاترین سطح بازی کرده، روز گذشته طی انتقالی ۱۰۵ میلیون یورویی – که با عملی شدن ۴۲ میلیون یورو پاداش – تا ۱۴۷ میلیون یورو نیز می‌تواند افزایش پیدا کند، از دورتموند راهی بارسلونا شد تا به رویایش برسد. شکی در استعداد و کیفیت دمبله نیست و او بدون شک از آینده‌دارترین بازیکنان کنونی دنیاست اما رقم انتقال او تا حدود زیادی برتافته از وضعیت نا بسامان بازار نقل و انتقالات است.

واقعیتی که خود دمبله نیز قبول دارد. تئو چندری، دوست و هم‌تیمی دمبله در تیم‌های پایه فرانسه در گفتگو با رادیو کاتالونیا درباره انتقال دوستش به بارسلونا می‌گوید:

او به من گفت اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، باورکردنی نیست. نقل و انتقالات جنون آمیز است و من اینقدر نمی‌ارزم. اصلا چنین چیزی را درک نمی‌کنم. از نظر خودم، قیمتم این نیست.

دوست دمبله ادامه می‌دهد:

وقتی کوچک بودیم، بازی او خیلی شبیه نیمار بود. وقتی برای اولین بار فوتبالش را تماشا کردم، یک لحظه فکر کردم نیمار جلویم بازی می‌کند. البته واضح است که فوتبال او از زمانی که حرفه‌ای شد پیشرفت و تکامل فراوانی کرده و عثمان حالا موثرتر بازی می‌کند اما هنوز هم در بعد مقایسه، شباهت زیادی به نیمار دارد و تماشایش واقعا لذت بخش است. حالا اما دیگر نیازی نیست منتظر نیمار و بازی‌های او بمانیم چون عثمان، عثمان است و نیازی ندارد تا شبیه بازیکن دیگری باشد. او حالا نسبت به گذشته در مقابل دروازه بسیار بهتر شده. پیشتر او مجبور بود برای پوشاندن نقاط ضعف تیم توپ را از فاصله بسیار دورتری از دروازه دریافت کند و به همین دلیل هم خیلی در دادن پاس آخر یا گلزنی موفق نبود. کارهایی در تمرینات از او دیدم که در هیچ بازیکن دیگری نمونه‌اش را مشاهده نکردم. فقط مسی و نیمار می‌توانند چنین کارهایی کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kn8px

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران دورتموند کوتاه آمدند،دمبله را می دهیم اما شرط دارد!