تاریخ انتشار: 1396/09/19 20:00
اختصاصی| شجاعی: توافقات اولیه صورت گرفته است؛
کد خبر: 169996

مدافع پیشین تراکتورسازی در راه لیگ یک/ مقصد لو رفت!

مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در راه پیوستن به یکی از تیم‌های مطرح لیگ یکی قرار گرفته است.
مدافع پیشین تراکتورسازی در راه لیگ یک/ مقصد لو رفت!

 درحالی که نیم فصل اول مسابقات لیگ یک با صدرنشینی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاتمه یافته است و تیم‌های لیگ یکی با بازیکنان مد نظر خود درحال مذاکره هستند، خبر می‌رسد که امیر شجاعی، مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، در راه پیوستن به یکی از تیم‌های لیگ یکی قرار دارد.

امیر شجاعی نیم فصل اول را در تیم پاس همدان گذراند و وی به دلیل مصدومیت و بدشانسی‌هایی که آورد، اما وی در همان بازی‌هایی که برای پاس به میدان رفت، بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشت و اکنون خبر می‌رسد که یکی از تیم‌های مطرح جنوبی، در پی جذب این مدافع می‌باشد.

شجاعی در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" ضمن تائید این خبر افزود: در نیم‌ فصل اول کمی بدشانسی آوردم و مصدومیت‌های بدموقعی که نسیب من شد، سبب شد تا نتوانم درخشش در تراکتور را داشته باشم اما خداروشکر درخشش در تراکتور آنقدر خوب بوده که اکنون یکی از تیم‌های لیگ یکی پیشنهاد خوبی به من داده است و با این تیم به توافقات اولیه دست پیدا کرده‌ام.

شجاعی در ادامه افزود: باتوجه به آنکه هنوز چیزی مشخص نیست، نمی‌توانم اسم تیم را ببرم اما خداروشکر این تیم از وضعیت خوبی در جدول برخوردار است و و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ظرف چند روز آینده به طور رسمی با این تیم قرارداد خواهم بست.

امیر شجاعی که اهل میاندوآب است، از قامت بلندی برخوردار است و یکی از مشخصه‌های بارزی که او دارد، سرعت بالای اوست که باید دید در نهایت وی در نقل و انتقالات زمستانی، به کدام تیم ملحق خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45x75d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم تراکتورسازی تبریز به پاس همدان پیوست
با عقد قراردادی دو ساله؛

از سرخابی‌ها پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم سرباز شوم
هافبک بادران تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

دومین انتقال کاسپین قزوین به ماشین سازی لو رفت!
اختصاصی| نیم‌نگاه خطیبی و دین‌محمدی به بهترین هافبک لیگ دو؛