تاریخ انتشار: 1396/09/21 12:39
شوک جدید به فوتبال مازندران؛
کد خبر: 169739

امتیاز تیم شهدای بابلسر واگذار می‌شود

سید رضا موسوی مالک تیم شهدای بابلسر گفت: با توجه به تعطیلات نیم فصل لیگ دو فوتبال کشور، برای فروش و واگذاری امتیاز تیم شهدای بابلسر آمادگی داریم.
امتیاز تیم شهدای بابلسر واگذار می‌شود

 موسوی با بیان اینکه هر شخص یا ارگانی که شرایط خرید تیم فوتبال شهدا را از شهر بابلسر دارد، استقبال می کنیم و اگر هم در شهرستان بابلسر شرایط فروش مهیا نبود، هفته آینده آمادگی فروش امتیاز را در روزنامه های رسمی کشور اعلام کرده و این  امکان را برای افرادی که در سطح کشور تیم داری می کنند فراهم می کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه شهدا بابلسر علت فروش امتیاز این تیم را اعلام نکرد و گفت: ان شاء اله بعد از واگذاری امتیاز علت فروش را به هواداران باشگاه و مردم ورزش دوست بابلسر اعلام خواهد کرد.

مالک تیم شهدای بابلسر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر شخصی از خارج استان نسبت به خرید امتیاز این تیم اقدام کند، آیا می شود قبل از پایان فصل تیم را از شهر بابلسرخارج کرد،  افزود: اگر امتیاز تیم به خارج از استان مازندران یا خارج از شهر بابلسر واگذار شود و از نظر قانونی مانعی باشد ، تعهدی از خریدار امتیاز می گیریم که تا پایان فصل تیم در بابلسر بماند، در غیر این صورت هیچ مانعی نمی بینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9xnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق عجیب در بابلسر/ تمرینات تیم تعطیل شد، مالک به کربلا رفت
اختصاصی| اعتصاب وارد فاز جدیدی شد؛

تصاویر/ دیدار شهدای بابلسر و استقلال اهواز
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

تمرینات شهدای بابلسر تعطیل شد
دومین اعتصاب لیگ دو در بابلسر؛