تاریخ انتشار: 1396/09/21 13:40
سرمربی مس کرمان در گفت و گو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 169728

نخعی: خروج دو بازیکن از مس قطعی است/ از عملکرد بازیکنانم در نیم‌فصل اول راضی نبودم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از خروج قطعی دو بازیکن این تیم خبر داد.
نخعی: خروج دو بازیکن از مس قطعی است/ از عملکرد بازیکنانم در نیم‌فصل اول راضی نبودم

 احمد نخعی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با ایرانجوان بوشهر گفت: نیمه اول اصلا خوب نبودیم و بچه‌هایمان احساس می‌کردند اگر تلاش نکنند می‌توانند بازی را پیروز شوند که همین امر سبب شد تا گل بخوریم اما نیمه دوم هم تغییر روش دادیم و تعویض‌های خوبی داشتیم و به گل تساوی دست پیدا کردیم و با 10 نفره شدن حریف، کار برای ما آسان‌تر شد.

وی درخصوص عملکرد بازیکنانش در نیم‌فصل اول رقابت‌ها گفت: بازهم می‌گویم که توانایی بازیکنان ما بیشتر از آن چیزی است که اکنون مشاهده می‌کنید و انشالله در نیم فصل دوم روند ما بهتر خواهد شد. نه من راضی نبودم. ما خیلی بیشتر از اینها می‌توانستیم امتیاز کسب کنیم. ما اگر از بازی‌های خانگی خود بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، الان در رده اول یا دوم جدول بودیم.

 نخعی درخصوص آخرین اخبار درخصوص نقل‌وانتقالات باشگاه مس کرمان گفت: ما در نیم فصل به فکر تقویت تیم هستیم و باتوجه به جلسه‌ای که با عوامل باشگاه داشتیم، پس از 5 روز استراحت تمرینات در کرمان برگزار خواهد شد و پس از 4 روز تمرین در کرمان، به اردو خواهیم رفت. مکان اردو هنوز به طور قطع مشخص نشده است. باتوجه به ضعف در چند پست، باید ببینیم که چه بازیکنانی را جذب می‌کنیم، تا لیست خروج را اعلام کنیم ولی خروج دو بازیکن از مس قطعی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x6ew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخعی: صد در صد بازیکنان مد نظر من جذب شدند
همه بازیکنان ما ستاره هستند؛