تاریخ انتشار: 1396/09/22 21:28
اختصاصی| نخعی باخت‌های با ضربه سر را فراموش نکند؛
کد خبر: 169483

نیاز مبرم مس کرمان به جذب مدافع سرزن!

مس کرمان در نیم فصل اول لیگ یک فوق‌العاده کار کرد اما اگر نگاهی به آمار و ارقام بیاندازیم، یک چالش اساسی از این تیم شاهد خواهیم بود.
نیاز مبرم مس کرمان به جذب مدافع سرزن!

 مس کرمان درحالی با 27 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی جای گرفته است که آنها از 17 بازی، 15 گل خورده‌اند و در 9 بازی نیز کلین شیت کردند که سهم حمید عرفانی 5 کلین شیت و سهم رضا حیدری 4 کلین شیت در نیم فصل اول بوده است.

آمار کلین شیت‌های مس بین تیم‌های بالای جدولی بسیار خوب است اما نکته منفی آن است که آنها در 8 بازی، 15 گل دریافت کرده‌اند که این آمار کمی نگران کننده است. تیمی که می‌تواند 9 بازی کلین شیت کند چگونه ممکن است در 8 بازی، 15 گل بخورد! قطعا اشکالی در سازمان دفاعی تیم مس وجود دارد.

اگر نگاهی گذرا به گل‌های خورده مس بیاندازیم، درخواهیم یافت که از بین این 15 گل خورده؛ 7 گل با پای راست، 3 گل با پای چپ و 5 گل با ضربه سر وارد دروازه مس شده است. آمار گلهای خورده مس در ضربات سر، بسیار بد و نگران کننده است. مس در این فصل مدافعان بازی‌ساز خوبی همچون رامتین سلیمان‌زاده و احمد حیات‌منش دارد اما باید اذعان داشت که ضعف اساسی این تیم، روی هوا است و هر تیمی روی هوا مقابل مس بازی کرده، موفق بوده و باید دید که نخعی با علم به این موضوع، آیا در نقل و انتقالات بازیکن جذب خواهد کرد یا فصل را با همین مدافعان ادامه خواهد داد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5gma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخعی: خروج دو بازیکن از مس قطعی است/ از عملکرد بازیکنانم در نیم‌فصل اول راضی نبودم
سرمربی مس کرمان در گفت و گو با فرتاک ورزشی؛