تاریخ انتشار: 1396/09/23 23:38
امیر میر بزرگی، کریم اسلامی، مسعود ریگی
کد خبر: 169314

این گوی و این میدان؛ بهترین موقعیت برای ستاره های بادران در برابر پرسپولیس/ موفقیت خیلی دورخیلی نزدیک

دیدار تیم های بادران تهران و پرسپولیس عصر فردا جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
این گوی و این میدان؛ بهترین موقعیت برای ستاره های بادران در برابر پرسپولیس/ موفقیت خیلی دورخیلی نزدیک

در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم پرسپولیس و بادران تهران به مصاف هم می روند تا بخت خود را برای صعود به مرحله بعدی بیازمایند و این مرحله پایان یک تیم در جام حذفی خواهد بود.

یکی از جذابیت ها برای تیم هایی که مقابل پرسپولیس و استقلال قرار می گیرند، دیده شدن می باشد، به طوری که از چند روز قبل تا چند روز بعد رسانه ها به آن بازی پرداخته و می تواند بهترین انگیزه برای بازیکنان و مربیانی باشد که در مقابل این تیم ها قرار می گیرند.

بدون شک بازیکنان بادران نیز در برابر پرسپولیس از چند جهت دارای انگیزه می باشند، اول اینکه بازی پخش زنده بوده و در برابر بهترین تیم حال حاضر ایران و میلیونها بیننده دارد. ئوم اینکه جام حذفی است و بسیار حساس و تیم مقابل هیچ گونه گذشتی نخواهد داشت. سوم این که در تهران بازی صورت می گیرد و ورزشگاه آزادی جمعیت قابل توجه ای را به خود خواهد دید و در نهایت این که از نگاه تیزبین مربیان تیم های ملی و هم چنین دیگر تیم های لیگ برتری دور نخواهد بود.

در نهایت نیز در برنامه های مختلف به تحلیل بازی خواهند پرداخت و این می تواند بازیکنان خوب بادران را مطرح نموده و شاید ره چند ساله را یک شبه بتوانند طی کنند و این انگیزه می تواند برای بازیکنانی هم چون امیر میر بزرگی، کریم اسلامی، مسعود ریگی و...بهترین موقعیت باشد تا خود را نشان دهند و باید به آنها گفت این گوی و این میدان، موثیت می تواندخیلی دور وشاید هم خیلی نزدیک باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n86vo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهم‌ترین مسئله موفقیت بادران برابر پرسپولیس است/ گل زدن من اهمیتی ندارد
اسلامی: پرسپولیس ما را دست کم نگیرد

 بادران تهران بهترین فرصت برای علیپور
یورش به آقای گلی در جام حذفی

ترکیب جدید دفاع های میانی پرسپولیس در برابر بادران
نیمکت‌نشینی کاپیتان‌های پرسپولیس برابر بادران