تاریخ انتشار: 1396/09/25 18:18
اختصاصی| با انتشار بیانیه‌ای؛
کد خبر: 169061

مدیررسانه باشگاه صبای قم استعفا داد

تیم فوتبال صبای قم پس از کسب چند نتیجه ناامید کننده و داشتن بدهی های فراوان مربوط به فصول گذشته سرانجام صدای اعزای کلیدی باشگاه را در آورد.
مدیررسانه باشگاه صبای قم استعفا داد

 روز گذشته رضا رحقی سرپرست باشگاه صبای قم از سمت خود استعفا کرد تا نوبت به مهره تعیین کننده و کلیدی باشگاه صبا؛ محمدرضا شهباز پور برسد تا وی نیز از سمت خود اعلام کناره گیری کند.

شهباز، با انتشار بیانیه‌ای از سمت خود در باشگاه صبای قم استعفا کرد:

نمیتوانی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی

بیشتر نزدیکان باشگاه به مشکلات باشگاه واقف هستند و با علم به تمامی مشکلات صبا وارد این عرصه شدیم،امید داشتیم با داشتن تجربه کافی و دوستان توانمند تیم فوتبال صبا را از بحران نجات دهیم.

از همان ابتدا بزرگترین مشکلمان بازیکنانی بودند که مد نظر اقای افاضلی بودند ولی بدلیل مشکلات جذب بازیکن نتوانستیم انها را جذب کنیم که در نهایت چند تن از آنان به سبب اتفاقات نا خوشایند بیرون ماندند.

خیلی تلاش کردیم و برای رفع مشکلات باشگاه دوندگی کردیم ولی متاسفانه راه به جایی نبردیم.

با تمام مشکلات مالی باشگاه در حد توان سعی در اداره امور باشگاه کردیم ولی هیچ حمایت مالی از سوی  هیچ شخص و ارگانی به جز اقای کشوری فر که تنها حامی تیم در استان هستند نشدیم .

از تمامی هواداران و دست اندر کاران استان قم تشکر میکنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند و احساس میکنم دیگر نمیتوان با شرایط باشگاه و سرمربی فعلی باشگاه ادامه داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7575

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی فانوس به دستان لیگ برتر و لیگ یک
اختصاصی| پرافتخارها در راه سقوط؛

باخت صبا مقابل فجر؛ طلسم قم، برای کاکوها شکسته شد
فجر به نیم‌فصل دوم امیدوارتر شد/ صبا در آمپاس؛