تاریخ انتشار: 1396/09/25 21:13
مدیر تیم بادران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 169044

سیف‌الله‌پور: ربیعی در بادران صاحب خانه است/ در عرض سه روز بازیکنان مدنظرمان را جذب می‌کنیم

مدیر تیم فوتبال بادران تهران نسبت به حاشیه‌سازی علیه این تیم واکنش نشان داد.
سیف‌الله‌پور: ربیعی در بادران صاحب خانه است/ در عرض سه روز بازیکنان مدنظرمان را جذب می‌کنیم

 ایزد سیف‌الله پور مدیر تیم بادران تهران در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص خبر احتمال جدایی ربیعی از بادران گفت: عصر امروز و باحضور اعضای هیات مدیره باشگاه بادران، سرمربی و بنده جلسه‌ای در دفتر باشگاه برگزار شد که ناگهان خبر کذب جدایی محمد ربیعی رسانه‌ای شد که دکتر قربانیان با شنیدن این خبر، گفتند که ربیعی در بادران صاحب خانه است و خانه‌اش را ترک نخواهد کرد.

وی افزود: طبق جلسه‌ای که امروز با ربیعی داشتیم، تمام برنامه‌های ایشان را شنیدیم و دکتر قربانیان قول دادند که عملی کنند و قرار بر این شد که ربیعی همانند نیم فصل اول، باقدرت به کارش ادامه دهد و اصلا حرفی از جدایی زده نشد. گرچه باشگاه با ربیعی قرارداد دو ساله دارد، اما قرارداد ما با این مربی توانمند، مادام‌العمر است.

مدیر بادران درخصوص نقل و انتقالات پیش رو گفت: از دوم دی ماه تا نهم دی ماه اردویی را در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد. سرمربی تیم لیست ورود و خروج را به ما اعلام کرده است و اول تلاش خواهیم کرد تا بازیکنان مد نظر را جذب کنیم و سپس لیست خروج را اعلام خواهیم کرد. در عرض سه روز، با بازیکنان مدنظرمان قرارداد خواهیم بست.

سیف‌الله‌پور در خاتمه خاطر نشان کرد: تیم‌های لیگ یکی حق دارند که به دنبال محمد ربیعی باشند. توانمندی این مربی برای همه ثابت شده است اما این را بدانید که ربیعی مال بادران است و بادران، او را به راحتی از دست نخواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5ln5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایزد سیف الله پور: برخی می‌گفتند 300 نفر تماشاگر می‌آورند اما 40 نفر آوردند/ هر تیمی بیاید تهران باید سه امتیاز را به ما بدهد!

ایزد سیف الله پور مدیر تیم‌های فوتبال بادران شد
از سوی مدیرعامل باشگاه صورت گرفت؛