تاریخ انتشار: 1396/09/25 21:37
اختصاصی| مروری بر گلرهای این فصل لیگ یک؛
کد خبر: 169042

بهترین گلر نیم فصل اول لیگ یک معرفی شد

در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ یک، دروازه‌بان تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد عنوان بهترین گلر نیم فصل اول این مسابقات را از آن خود کند.
بهترین گلر نیم فصل اول لیگ یک معرفی شد

 یوسف بهزادی گلر بلندقامت تیم نفت مسجدسلیمان، در این فصل برای تیمش فوق‌العاده کار کرد و عملکرد بی‌نظیرش سبب شد تا وی، عنوان بهترین گلر نیم فصل اول را از آن خود کند. البته ناگفته نماند که به لطف مدافعان خوبی که تیم نفت در اختیار دارد، مسعود پورمحمد گلر دوم این تیم نیز موفق شد پس از بهزادی، در جایگاه دوم این رده‌بندی جای بگیرد و عنوان سومی، به میررسول حسینی و محمد خزایی برسد.

با بررسی گلرهای برتر نیم‌فصل اول لیگ یک همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. یوسف بهزادی / نفت مسجدسلیمان (1 امتیاز)

یوسف بهزادی در نیم فصل اول 9 بار برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت. بهزادی در هشت هفته ابتدایی گلر فیکس نفت بود اما به ناگهان فکری تصمیم گرفت تا وی را روی نیمکت قرار دهد و از گلر دوم نفت استفاده کند. بهزادی در هشت هفته ابتدایی؛ 4 گل خورد، 5 کلین شیت از خود به جای گذاشت و در هفته اول مقابل تیم ماشین سازی موفق شد یک ضربه پنالتی را نیز مهار کند تا بر آمار فوق‌العاده‌اش در این فصل رنگ طلایی ببخشد. بهزادی در هفته هفدهم لیگ مقابل مس رفسنجان نهمین بازی فصلش را انجام داد که علی‌رغم سیوهای فراوان، اما یک گل دریافت کرد تا در پایان نیم فصل اول، با گرفتن "1" امتیاز مثبت به کار خود پایان دهد.

2. میررسول حسینی / خونه به خونه (0/5 امتیاز)

میررسول حسینی در این فصل همانند بهزادی چند بازی در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت. رقابت شدید مابین میکائیل ایمن تراج و میررسول حسینی درون دروازه خونه به خونه سبب شد تا گلر اول تیم بابلی، ایمن تراج شود و به دلیل عملکرد خوب میررسول در هفته‌هایی که به میدان رفت، وی همچنان در بالای جدول قرار دارد. میررسول حسینی در این فصل 8 بازی برای خونه به خونه به میدان رفت که ماحصل آن؛ دریافت 4 گل بود و در 5 بازی نیز موفق شد کلین شیت کند. فاصله ایمن تراج (دیگر گلر خونه به خونه) با حسینی، تنها دو گل خورده بیشتر میکائیل می‌باشد زیرا ایمن تراج با همان تعداد کلین‌شیت حسینی؛ در 9 بازی 6 گل دریافت کرد و در رده چهارم ارزشمندترین گلرهای نیم‌فصل قرار گرفته است.

ضمنا محمد خزایی گلر مصدوم اکسین نیز با نیم نمره مثبت به طور مشترک به همراه میررسول حسینی در جایگاه دوم قرار دارد.

3. مسعود پورمحمد / نفت مسجدسلیمان (0 امتیاز)

گلر دوم تیم نفت مسجدسلیمان از هفته نهم فیکس تیمش شد. پورمحمد به لطف مدافعین خوب نفت، موفق شد در 8 بازی 5 کلین شیت از خود به جای بگذارد و در همین تعداد بازی، 5 گل نیز دریافت کند. اما آنچکه سبب تمایز بهزادی و پورمحمد شد، دفع پنالتی بود که بهزادی را به صدر رساند و پورمحمد را به رده سوم فرستاد.

گفتنی است در نیم فصل اول مسابقات لیگ یک، سجاد بیرانوند از تیم اکسین، مهرداد بشاگردی از تیم برق جدید و مجتبی روشنگر از تیم نساجی، تمامی بازی‌ها را فیکس برای تیم‌هایشان به میدان رفتند.

شرح جدول:

دروازه بان های حاضر در لیگ به ازای کلین شیت در هر بازی موفق به کسب نیم نمره مثبت می شوند، در صورتی که در جریان بازی نیز موفق به مهار ضربه پنالتی شوند یک امتیاز مثبت دریافت می کنند، هر گل خورده نیز نیم نمره منفی برای گلرها به همراه دارد.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdojw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛

پالس‌های منفی برای گلر نفت؛ آماده‌باش به بهزادی!
اختصاصی| پورمحمد 6 بازی 2 گل خورده، 1 بازی 3 گل خورده؛

یوسف بهزادی یا مسعود پورمحمد؛ نظر فکری چیست؟!
اختصاصی| دو گلر آماده و خیال راحت فکری در نفت؛

حضور دو مسجدسلیمانی در مثلث صدر جدول
اختصاصی| بررسی گلرهای لیگ یک در پایان هفته نهم؛

پس از نیمکت‌نشینی بهزادی؛ این‌بار نوبت به عرض اندام پورمحمد رسید
اختصاصی| ششمین کلین شیت نفت مسجدسلیمان رقم خورد؛