تاریخ انتشار: 1396/09/27 20:19
بازیکن خوشه طلایی ساوه در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 168752

حسین جودکی: از خریدهای خوشه طلایی تعجب خواهید کرد/ شک ندارم به لیگ یک صعود می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از شرایط این باشگاه رضایت کامل دارد.
حسین جودکی: از خریدهای خوشه طلایی تعجب خواهید کرد/ شک ندارم به لیگ یک صعود می‌کنیم

 ماحصل گفتگوی حسین جودکی بازیکن تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با خبرنگار "فرتاک ورزشی" را در ذیل می‌خوانید:

*در شرایط عالی به سر می بریم، در کیش اردو 5 روزه ای برگزار کردیم و خودمان را آماده میکنیم برای بازی چهارشنبه دیدار مقابل شهرداری همدان. باشگاه خوشه طلایی از لیگ 3 به لیگ دو صعود کرده است و اولین فصل حضور در لیگ دو و اولین تجربه برای مدیریت باشگاه بوده است. با ناصر ابراهیمی فصل را شروع کردیم که به هر دلیل؛ در همان چند هفته اول قطع همکاری شد. آقای برمک تشریف آوردند ایشان هم 3 هفته تیم را رهبری کردند که ایشان هم رفتند. آقای حکیمی دو هفته تیم را رهبری کردند تا این که کادر فعلی آمدند و خداراشکر به تیم سرو سامان دادند. 6 هفته است که سیر صعودی داریم و بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم.

* ما دور رفت با شهرداری همدان بازی کرده ایم تقریبا همان بازیکنان هستند ولی کادرفنی آن ها تغییر کرده است. برای ما فرقی ندارد که با چه تیمی بازی داریم، ما هشت تا فینال داریم و به دنبال 8 پیروزی هستیم.

*یک سری از تیم ها نیم فصل اول نتیجه لازم را کسب کردند و از بقیه تیم ها فاصله گرفتند، اما شرایط همان تیم ها الان خوب نیست خیلی از بازیکنان آن ها به دلیل مشکلات مالی جدا شده اند و تیم ما با جذب چند بازیکن خوب در پست هایی که نیاز داشتیم شرایط خوبی دارد.

*نمیشه گفت کدام تیم صعود می کند ولی این را مطما هستم خوشه طلایی یکی از تیم های صعود کننده است. در صعود ما شک نکنید ما هدفمان لیگ یک است، نه فقط صعود به دور بعد. با توجه به تشکیلات باشگاه مدیریت محترم که تا به حال هیچ گونه کم و کسری برا تیم بجا نزاشته و همچنین کادر قوی و بازیکنانی که جذب کرده ایم به امید خدا جزو صعود کننده ها هستیم.

* از شرایط گلزنی تیم راضی نیستیم. همانطور که گفتم ما تا به حال چند کادر عوض کرده ایم هر کادری چند هفته بیشتر نبود و بیشتر به دنبال اهداف دفاعی بودند بازهم تاکید می کنم ابزار کافی برای گلزنی و حتی نتیجه مطلوب گرفتن را در نیم فصل اول نداشتیم. با توجه به نیاز تیم در چند پست کلیدی، بازیکن خوب جذب کرده ایم و قطعا با شروع لیگ، از خریدهای خوشه طلایی تعجب خواهید کرد.

* تشکر ویژه از شما و همکاران عزیزتان دارم که پیگیر اخبار و اتفاقات فوتبال مخصوصا لیگ یک و دو هستند، از مدیریت محترم باشگاه جناب پرویزی و تمام کارکنان شرکت خوشه طلایی ثنا و از مردم عزیز ساوه که در هر شرایط در کنار تیم بودند و از کادر فنی، بازیکنان که همه یک هدف دنبال را میکنیم تشکر می کنم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x7yo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار پالایش نفت آبادان و خوشه طلایی ساوه

وحید حکیمی: از نظر بدنی کم آورده بودیم/ این شکست را جبران خواهیم کرد
سرمربی خوشه طلایی ساوه در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای جذب هافبک لیگ دویی ندارد!
خبری که توسط مسئولین خوشه طلایی تکذیب شد؛