تاریخ انتشار: 1396/09/27 23:43
کد خبر: 168720

سپیدرود مسیر تازه‌ای را انتخاب کرده، مسیری با تصمیمات و راهکارهای جدید!

مالک جدید باشگاه مسوول ایجاد حس اعتماد بین بازیکنان و مسوولان باشگاه است.
سپیدرود مسیر تازه‌ای را انتخاب کرده، مسیری با تصمیمات و راهکارهای جدید!

 سپیدرود در موقعیتی است که تحمل بدعهدی را ندارد و البته مالک جدید هم نمی‌تواند یک شبه تمام بحران‌های مالی را حل کند‌ اما تعامل و اعتماد و تصمیمات هوشمندانه و کم‌اشتباه می‌تواند به سپیدرود کمک کند.

سپیدرود مسیر تازه‌ای را انتخاب کرده، مسیری با تصمیمات و راهکارهای جدید. مالک جدید باشگاه کوشش می‌کند برعکس گذشته اعتماد بین بازیکنان و باشگاه پدید بیاورد و البته پدید آمدن این اعتماد مهم‌ترین مساله سپیدرود است.

وقتی مصاحبه بازیکنان سپیدرود را در روزهای گذشته بخوانید، تازه متوجه می‌شوید که چه بی‌اعتمادی بزرگی بین آنها و اداره‌کنند‌گان پیشین سپیدرود وجود داشت. اغلب بازیکنان سپیدرود در لفافه مصاحبه‌ها به پشت پرده اخراجی‌ها اشاره کرده‌اند، مثل محمد حسینی، دروازه‌بان سپیدرود یا حتی حسین کعبی که حرف‌هایش را سربسته به زبان آورده اما شفاف‌ترین حرف‌ها را از هادی موسوی خوانده‌ایم، مصاحبه‌ای که دیروز سر و صدا به راه انداخت. موسوی در مصاحبه‌ای که در سایت میزان منتشر شده، گفت: «این آقایان دیگر در فوتبال ایران جایی ندارند. اگر من بخواهم اتهامات ایشان را بگویم، چون مدرک ندارم شاید برایم دردسر ساز شود. من هر چیزی بگویم باید مدرک داشته باشم. ولی با توجه به شنیده‌ها و آن چیز‌هایی که ما می‌دانیم، من اگر جای ایشان بودم، همین الان هر چه داشتم می‌فروختم و از ایران خارج می‌شدم. به جایی می‌رفتم که کسی مرا نشناسد و هیچ بچه محلی مرا نبیند. حالا چیز‌های دیگری هم هست که من نمی‌خواهم بگویم. من چه مشکلی می‌توانم با این آقا داشته باشم. مگر من ثابت این تیم نبودم، من حقیقت را می‌گویم. حق بچه‌ها خورده شده است. چطور آقایان ماشین 300،200 میلیونی می‌خرند، در خیابان گلسار رشت خانه و مغازه پیش خرید می‌کنند، مغازه باز می‌کنند، ولی بازیکن ثابت سپیدرود پراید مدل ۸۳ دارد و 2، 3 سال است نمی‌تواند عوض کند. من این حرف‌ها را به چه کسی بگویم؟»

مصاحبه هادی موسوی چشم‌ها را بیشتر باز کرده است. حالا پرسش‌ها جدی‌تر از پیش مطرح می‌شوند. بیات، مالک جدید سپیدرود از دخالت‌های خارج از عرف نظرمحمدی در امور مدیریت و نقل و انتقالات پرده برداشته بود.

در واقع یکی از دلایل اخراج نظرمحمدی و بهارمست (سرپرست پیشین سپیدرود) همین اصرار عجیب و شائبه‌برانگیز برای دخالت در امور مدیریت بود، فارغ از اینکه آنها بعد از پنج شکست پی در پی دیگر توان فنی اداره تیم را نیز نداشتند.

بیات در یکی از مصاحبه‌هایش به این نکته نیز اشاره کرد که دوست ندارد سرمربی تیمش برای تهیه پول هر روز نزد مسوولان سیاسی استان برود و گفته بود چنین روشی را نمی‌پسندد. حالا حرف‌های بازیکنان سپیدرود این پرسش را پدید می‌آورد که ورودی‌های مالی سپیدرود کجاست و چرا بازیکنی مثل هادی موسوی که سالها در سپیدرود بازی کرده، اینچنین به روش پرداختی‌ها در سپیدرود اعتراض دارد و همه چیز برایش شک برانگیز است؟

بهترین تصمیم برای باشگاه سپیدرود این است که به محاسبه مالی دو فصل اخیر باشگاه پرداخته شود تا همه چیز شفاف باشد. مبادا اتهام بیراهی به کسی وارد شود و مبادا پشت پرده مخوفی همچنان پنهان بماند. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌تواند به این پرونده مالی ورود کند و چه بسا محرومیت‌های سنگینی در انتظار متخلفین باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5db6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه بان سپیدرود؛ اخراج نظرمحمدی را خیلی جالب موشکافی کرد!