تاریخ انتشار: 1396/10/25 22:05
رواج فوتبال شش‌نفره در لیگ دسته دوم
کد خبر: 164625

تکرار اتفاق عجیب در لیگ 2 ایران

قطع بازی به‌دلیل شش نفره شدن یک تیم در بازی لیگ دسته دوم ایران برای دومین هفته متوالی تکرار شد.
تکرار اتفاق عجیب در لیگ 2 ایران

 لیگ دسته دوم ایران که هفته‌های پایانی مرحله گروهی را سپری می‌کند، محل اتفاقات عجیب و غریبی شده و برای دومین هفته متوالی یک بازی رسمی به‌دلیل شش نفره شدن یکی از تیم‌ها نیمه کاره مانده است.

 

تیم کیمیا فرایند که با 10 بازیکن برای دیدار مقابل پاس همدان به این شهر سفرکرده بود، ابتدا با کارت قرمز داور به یکی از بازیکنانش 9 نفره شد و در ادامه مسابقه هم سه بازیکن دیگر را به بهانه مصدومیت از دست داد تا این مسابقه در اوایل نیمه دوم به‌خاطر شش نفره شدن کیمیا فرایند نیمه تمام بماند.

 

تا دقیقه‌ای که بازی جریان داشت، تیم پاس همدان با پنج گل مقابل میهمانش پیش بود. پرونده این مسابقه ناتمام به کمیته انضباطی ارسال می‌شود.

 

هفته گذشته نیز بازی تیم‌های کاسپین بهشهر و شاهین شهرداری بوشهر در همان ثانیه‌های ابتدایی مسابقه به‌دلیل شش نفره شدن تیم میزبان متوقف و نتیجه بازی سه بر صفر به‌ نفع شاهین اعلام شد.

 

لیگ دسته دوم، جاده صعود تیم‌ها به لیگ دسته اول محسوب می‌شود. پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت که امروز در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران حاضر هستند، دوسال قبل در همین لیگ 2 به میدان می‌رفتند. تکرار اتفاقات عجیب و غریب نظیر بازی شش نفره برای دومین هفته متوالی، نشان می‌دهد که نظارت دقیقی از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر چنین مسابقاتی وجود ندارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ryg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زرین ساعد: تیم ما اوضاع روحی مناسبی ندارد /  سرنوست جوانان را به بازیچه نگیرند
در گفتگو با فرتاک ورزشی