تاریخ انتشار: 1396/10/26 21:52
اختصاصی| دو نماینده مازنی فقط لیگ برتر می‌خواهند؛
کد خبر: 164459

نگاهی به خریدهای خونه به خونه و نساجی؛ برد با قرمزها!

دو نماینده فوتبال مازندران در این فصل مدعی صعود هستند و آنها برای لیگ برتری شدن، در نقل و انتقالات پر سروصدا ظاهر شدند.
نگاهی به خریدهای خونه به خونه و نساجی؛ برد با قرمزها!

 دو تیم خونه به خونه و نساجی در اول فصل، کار خود را با مربیان بزرگ استقلالی آغاز کردند. قرمزپوشان قائمشهری هدایت تیم خود را به مهدی پاشازاده دادند که استاد صعود تیم‌ها به لیگ بالاتر بود و در آن سو نیز فسفری‌پوشان بابلی، سکان هدایت تیم خود را به جواد نکونام سپردند که چند صباحی را در تیم ملی و کنار کی‌روش مشغول فعالیت بود و هر دوی اینها نیز تا زمان حضورشان در فوتبال مازندران، عملکرد مطلوبی داشتند.

در این مطلب نمی‌خواهیم علت کنار رفتن این دو مربی استقلالی را مورد بررسی قرار دهیم اما آنچه اکنون برای فوتبال مازندران مهم است، آن می‌باشد که هدایت نساجی به داوود مهابادی سپرده شده که در برق جدید نگاه‌ها را به خود خیره کرده بود و در مقابل نیز هدایت خونه به خونه به اسکوچیچ سپرده شده که زمانی در فوتبال ایران، یک استاد محسوب می‌شد؛ فلذا هنوز نیز می‌توان به آینده این دو تیم مازنی با مربیان نام آشنای خود امیدوار بود اما به راستی کدام تیم در نقل و انتقالات عملکردی بهتر داشت!

نساجی؛ جذب رفقا، با چاشنی خارج از گود!

نساجی تاکنون 10 بازیکن خود را در لیست خروج خود قرار داده است. مهابادی حدودا نصف بازیکنان پاشازاده را در لیست مازاد قرار داد تا بتواند بازیکنانی که به درد کارهای فنی‌اش را می‌خورند جذب کند. بازیکنانی نظیر مجتبی بیژن، حسین مددی، حسین کریمی و روح الله عرب سرشناس‌های لیست خروج نساجی بودند.

قرمزپوشان قائمشهری، در نقل و انتقالات نیم فصل 9 بازیکن جذب کردند که گل سرسبد آنها، بازگشت محمد عباس زاده به قائمشهر می‌باشد. البته مهابادی بازیکنانی نظیر مجید بهروزی، سعید خردمند و ایمان شوریابی شاگردان در برق را نیز به قائمشهر آورده تا علاوه بر قدرتمندتر کردن تیم خود، برق را نیز از گردونه رقابت در صدر جدول خارج کند. خرسندنیا، نجفی، شیرخانی، خرسندنیا، الجبوری و محمد رحمتی نیز دیگر خریدهای مهابادی بودند که در طول فصل، می‌توانند کمک شایانی به امید شهر خسته کنند.

خونه به خونه؛ جذب بازیکن بدون نظر سرمربی!

تنها نقطه ضعف خونه به خونه در نقل و انتقالات نیم فصل، نبود سرمربی این تیم بود. بازیکنانی که جذب شدند، اکثرا با نظر مستقیم نکونام به بابل آمدند و اسکوچیچ که باید در نیم فصل دوم تیم را هدایت کند، هیچ شناختی نسبت به بازیکنان ندارد اما مربیان این تیم، یقینا نقش کلیدی در این مرحله ایفا می‌کنند و یقینا با مشورت این مربیان، بازیکنان جدید به خونه به خونه آمده‌اند.

خونه به خونه در نقل و انتقالات نیم فصل خروجی آنچنانی نداشته است. آنها با کفشگری به مشکل خوردند و به راحتی رضایت او را دادند. سجاد مشکل پور نیز برای لیگ برتری شدن، رضایت گرفت و به پیکان پیوست. فسفری‌پوشان بابلی، 4 بازیکن جدید در نقل و انتقالات نیم فصل جذب کردند. محمدامین حاج محمدی، بابا محمدی، رضا معقولی و مجید خمیس که به غیر از رضا معقولی، مابقی بازیکنان در تیم‌های قبلی خود چندان موفق ظاهر نشده بودند و هواداران بابلی، به امید بازگشت آنها به روزهای اوج بسیار امیدوارند.

کفه ترازو به سمت نساجی در نقل و انتقالات نیم فصل سنگینی می‌کند اما نکته منفی برای تیم مهابادی آن است که بازیکنان این تیم هنوز با بازی یکدیگر آشنا نیستند و عدم هماهنگی می‌تواند کار دست آنها دهد اما تیم حفظ شده‌ی نکونام، اسکوچیچ را طلبید تا آرزوی فوتبال دوستان مازنی را برای لیگ برتری شدن تحقق یابد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8r58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی نساجی و خونه به خونه با جابجائی بازیکنان شان کنار آمده اند
اندر احوالات نقل و انتقالات دو تیم مازنی؛

بازیکن محبوب بابلی‌ها شاگرد پاشازاده می‌شود؟!
یاغی جدید فوتبال مازندران کیست؟؛