تاریخ انتشار: 1396/10/28 15:29
کد خبر: 164207

سکوت بازیکن خونه به خونه شکست/ صحبت های شنیدنی و جنجالی

مجتبی رمضانی گفت باشگاه شرایطی برایم گذاشت که بارسلونا برای مسی نمی گذارد و باید دلیل منع از تمرینات را بدانم تا برگردم.
سکوت بازیکن خونه به خونه شکست/ صحبت های  شنیدنی و جنجالی

مجتبی رمضانی وینگر سرعتی تیم خونه به خونه که هفته ای پیش طبق اعلام کانال رسمی باشگاه خونه به خونه از تمرینات منع شده بود در مصاحبه ای مفصل ماجرا را بازگو کرد که در ادامه می خوانیم:

* در مورد منع شدن از تمرینات باید بگویم که یکی از دوستانم به بنده خبر داد که در کانال رسمی باشگاه و پیج اینستاگرام باشگاه پیغامی گذاشتند که من حق شرکت در تمرینات را تا اطلاع ثانوی ندارم.

* سپس بعد از چند روز با بنده تماس گرفتند که به تمرینات بازگردم خودم هم متوجه نشدم که به چه دلیل حق شرکت در تمرین را نداشتم و الان چه اتفاقی افتاد که اجازه شرکت در تمرینان را دادند. وقتی در کانال رسمی باشگاه می زنند که به سر تمرین نیایم حتما دلیل خاصی دارد و الان نیز باید دلیل اخراج من را بگویند تا به تمرینات بازگردم. اگر اتفاق خاصی نیوفتاده است پس باید همگان بدانند چرا که خیلی ها پس از درج این خبر با من تماس گرفتند و گفتند علت این تصمیم چه بوده است. مردم باید بدانند چه اتفاقی افتاده است اگر هم سو تفاهم بوده نیز خب طبیعتا باید اعلام کنند.

* در نیم فصل چند پیشنهاد بسیار خوب داشتم ولی باشگاه رضایت نداد و شرایطی را گذاشتند که بارسلونا برای مسی نمی گذارد. نمی خواهم زیاد به این مسائل ورود کنم.

* در مورد رتبه پایان فصل نیز باید بگویم که همه چی بستگی به سیاست باشگاه دارد نیم فصل اول با آقا جواد یک تیم استثنایی را داشتیم، فکر کنم همه بر این باور بوند که بعد از 24 سال یک تیم از مازندران می توانست به لیگ برتر صعود کند ولی حیف که این امر محقق نشد.

* آقای اسکوچیچ مربی ای توانمند و با درک بالا از فوتبال ایران می باشد. من دوبار در مقابل ایشان بازی کردم که هر دوبار را پیروز شدم.

* در پایان این نکته را یاد آور می شوم که حرف زیاد است ولی صحبتی با آن افرادی دارم که در کنار تیم هستند؛ بهتر است که همان کنار تیم بمانند، اگر حرف بزنم شاید دیگر نتوانند در مقابل مردم سر بلند کنند پس بهتر است که ساکت بمانند. یک تشکر ویژه از هوادارانی دارم که پس از این اتفاق چه با زنگ و پیام و مخصوصا در دایرکت اینستاگرام مرا حمایت کردند امیدوارم که هر چه زودتر مشکلات حل شود تا بتوانم برای سربلندی شان گام بر دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddkxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم خونه به خونه به تمرینات این تیم بازگشت
اختصاصی| بازگشت ستاره هفته‌های آغازین به تمرینات؛

فرشته نجات خونه به خونه یا نقطه اتکا امامی فر!
با عملکرد فوق العاده در بازی مقابل مس رفسنجان؛

مجتبی رمضانی؛ تاثیرگذار تر از همیشه
اختصاصی| بازگشت یاغی به دوران اوج؛

مجتبی رمضانی کجاست؟ ستاره ای به سادگی محو شد
اختصاصی|روزهای سیاه مجتبی رمضانی در لیگ یک؛