تاریخ انتشار: 1396/10/28 21:18
کد خبر: 164136

لیگ یک/ درگیری کاپیتان شهرداری ماهشهر با هواداران این تیم

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان روز گذشته چهارشنبه ۲۷ دی ماه در ورزشگاه شهداء استقلال نوین بندرماهشهر در جدال بالانشینان موفق شد تیم پرسپولیس نوین دزفول را شکست دهد.
لیگ یک/ درگیری کاپیتان شهرداری ماهشهر با هواداران این تیم

 اما نقطه تاریک این بازی به بحث و درگیری پایان بازی بود. جایی که مصطفی ماهی هافبک تاثیرگذار و کاپیتان دوم تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که تاکنون بازیهای قابل قبولی را برای این شهرستان انجام داده بود بدلیل عرق داشتن به زادگاه خود (دزفول) با تماشاگران ماهشهری درگیر شد و به آنها فحش داد که این موضوع باعث ناراحتی جمع کثیری از ورزشکاران شهرستان بندرماهشهر شده است.

نکته جالب اینجاست که در بین دو نیمه بازی، باشگاه استقلال نوین که مراسمی را برای تجلیل از حسین کنعانی زادگان تدارک دیده بود از مصطفی ماهی هم تشکر کردند و تماشاگران این بازیکن را تشویق کرده بودند.

هضم این موضوع برای مردم ورزش دوست بندرماهشهر خیلی سخت است که مصطفی ماهی با قرارداد سنگینی از پول بیت المال این شهرستان برای تیم شهرداری بازی می کند و به مردم این شهر فحش می دهد و با آنها دعوا می کند و تاکنون باشگاه شهرداری بندرماهشهر نسبت به حرکت ناشایست این بازیکن موضع رسمی نگرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9eg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ پیروزی شهرداری تبریز مقابل شهرداری ماهشهر؛ دبل برای دین‌محمدی، نوسان برای مرزبان

سه گلزن برتر لیگ یک در آستانه انتقالی بزرگ!
اختصاصی| برای اولین بار در تاریخ؛

پنج بازیکن شهرداری ماهشهر جدا شدند
اختصاصی| تحولات مرزبان در ماهشهر؛

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛