تاریخ انتشار: 1396/10/29 12:37
کد خبر: 164057

بیاتی‌نیا: اسپانسر نداریم و از جیب خودمان خرج می‌کنیم

سرمربی راه آهن امیدوار است که شرایط رقابت‌های در نیم فصل دوم به گونه ای رقم بخورد که تیم قعر جدولی به دسته پایین تر سقوط نکند.
بیاتی‌نیا: اسپانسر نداریم و از جیب خودمان خرج می‌کنیم

محسن بیاتی نیا درباره شرایط راه آهن تهران در لیگ دسته اول گفت: خداراشکر، تمرینات خوبی پشت سر می‌گذاریم. امیدواریم در ادامه با بردهایی که کسب می‌کنیم امتیاز جمع آوری کنیم و شرایطمان روز به روز بهتر شود. 

بیاتی نیا درباره تساوی با برق شیراز در هفته نوزدهم لیگ دسته اول گفت: باید برنده می‌شدیم اما شرایط به نوعی بود که به خواسته‌مان نرسیدیم. این هفته با مس کرمان بازی داریم و همه بازی‌‍‌ها برای ما سخت است. تیمی که می‌خواهد در لیگ بماند و کار بزرگ انجام بدهد نباید امتیاز از دست بدهد.

سرمربی راه آهن در واکنش به اینکه تیم راه آهن با 4 امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول جای دارد، گفت: ما شرایطمان در نیم فصل دوم تغییر می‌کند و جابجایی‌ها بیشتری به وجود می‌آید. چند بازیکن جذب کردیم که از بازی آینده به ما ملحق می‌شوند.

او ادامه داد: اسپانسری نداریم و از جیب خودمان برای راه آهن خرج می‌کنیم. دروازه بان اصلی ما هفده ساله است و در ترکیب بود اما شرایط طوری نبود که برای حضورش مهیا باشد. تمام تلاش ما این است که سقوط نکنیم و تا جایی که توان داشته باشیم نمی گذاریم اینگونه باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gj865

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه و استراتژی دو ساله مس کرمان برای لیگ برتری شدن!