تاریخ انتشار: 1396/10/30 21:18
اختصاصی|
کد خبر: 163817

لیگ یک/ واکاوی علت پیگیری تمرینات نساجی در بابلسر؛ پای آقای مدیر در میان است!

تمرینات نساجی مازندران به طرز عجیبی در بابلسر پیگیری می‌شود نه قائمشهر.
لیگ یک/ واکاوی علت پیگیری تمرینات نساجی در بابلسر؛ پای آقای مدیر در میان است!

 تمرین امروز تیم نساجی مازندران در شهر بابلسر برگزار می‌شود و این درحالیست که تیم آلومینیوم اراک ساعت 11:15 امروز در استادیوم شهید وطنی قائمشهر تمرین می‌کند. این هم یکی از عجایب فوتبال قائمشهر می‌باشد که تیم میزبان در خارج از خانه در زمین چمن طبیعی تمرین می‌کند و تیم میهمان در استادیوم محل بازی بر روی چمن مصنوعی تمرین می‌کند.

نکته جالب آنجاست که هتل محل اقامت بازیکنان نساجی نیز در بابلسر است و وقتی تیم در شمال به سر می‌برد، تمام امور در بابلسر پیگیری می‌شود نه قائمشهر اما چرا؟!

براساس شنیده ها، برخی ارتباط نامعقول مالی در این باشگاه توسط برخی افراد شکل می‌گیرد که ممکن است برای این تیم پرطرفدار و دوست داشتنی که شایستگی حضور در لیگ.برتر را هم دارد، دردسرساز شود و آنها را از هدف اصلی که همانا پایان دادن به آرزوی عاشقان این تیم و صعود به لیگ برتر است، دور کند. همان اتفاقی که چند سال قبل برای ماهشهر و برای تیم شهرداری ماهشهر رخ داد و کل نظام باشگاه را زیر سئوال برد.

به هر حال امید است تا افرادی که چند صباحی به باشگاه بزرگ نساجی می‌آیند و می‌روند، به فکر پیشرفت فوتبال مازندران و موفقیت نساجی باشند، نه پر کردن جیب‌های شخصی خود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgmpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به خریدهای خونه به خونه و نساجی؛ برد با قرمزها!
اختصاصی| دو نماینده مازنی فقط لیگ برتر می‌خواهند؛

شمشیر کانال های هواداری فوتبال بابل و قائمشهر در غلاف!
اختصاصی| اتفاقی جالب در فوتبال مازندران؛