تاریخ انتشار: 1396/11/01 23:21
کد خبر: 163646

لیگ یک/ خونه به خونه؛ جنگ بر سر هر امتیاز ادامه دارد

بردن در زمین حریف و گرفتن سه امتیاز تازه حال و هوای خونه به خونه را پس از تلخی های رسیدن پر دردسر به قم و تصادف سخت و خطرناک، برگرداند. از پیش مشخص بود بابلی ها از سه امتیاز این بازی نمی گذرند و صبا را به رغم میزبانی به شدت تحت فشار قرار می دهند.
لیگ یک/ خونه به خونه؛ جنگ بر سر هر امتیاز ادامه دارد

 خونه به خونه در روزی خوب با اصرار به بازی تهاجمی و گرفتن نفس میزبان خود اولین سه امتیاز فصل را با اسکوچیچ گرفت. خونه به خونه بدون ترحم با یورش های متوالی سرعتی ها و تکنیکی های خود به دو گل ظرف 27 دقیقه اول دست یافت تا همان نیمه اول کار صبا را تمام کرده باشد.

ضربه تماشایی محمد قاسمی نژاد و پس از آنهم سجاد آشوری خونه به خونه را که بی پروا اما با پوشش حساب شده حمله می کرد به گل های برتری رساند. وینگرهای تیم اجازه ندادند که رقیب از احاطه خارج شود و با میانداری رضا معقولی و بازی منسجم و هدفدار، برتری تیم را به نتیجه دلخواه رساندند.

در نیمه دوم روی غافلگیری تیم صبا به گل رسید تا به شکل طبیعی تقلای میزبان برای رسیدن به گل افزایش پیدا کند اما خونه به خونه نمی خواست برتری هایش را از دست بدهد.

بردن در بیرون زمین و سه امتیازی که اضافه می شود، حتی مقابل صبای ته جدولی لذت بخش است. خونه به خونه به راحتی از امتیازات دست نمی کشد و برای هر کدامش جانانه می جنگند. همین فاکتور در راهبرد تیم به سوی لیگ برتر کمک می کند حتی اگر احساس شود دور از دسترس است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yn6jb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار صبای قم و خونه به خونه