تاریخ انتشار: 1396/11/01 23:26
کد خبر: 163644

لیگ یک/ انتقام شکست فصل قبل در روز بازگشت عشق به ترکیب نساجی!

همان 14 دقیقه اول کافی بود تا دل های بیقرار برای دیدن گل محمد عباس زاده شاد شود. هواداران نساجی سر از پا نمی شناختند، محمد با ظرافت و با ضربه ای اکروباتیک از روی خط شش قدم، نساجی را به گل اول رساند.
لیگ یک/ انتقام شکست فصل قبل در روز بازگشت عشق به ترکیب نساجی!

 باز هم نساجی در تولید موقعیت خوب عمل می کرد اما پاس های نهایی حتی در خانه خوب صرف نمی شد با این حال تنوع حملات تیم و گرفتن نبض بازی از تیم آلومینیوم اراک سر و شکل مناسبی به جدال تیم داده بود.

نساجی می دانست که دادن حتی یک امتیاز به رقیب میهمان بخشودنی نیست و با موقعیت سنجی بارها به دروازه رقیب نزدیک شد اما فرصت های متوالی به درستی در اختیار مهاجمین قرار نمی گرفت.

در اوایل نیمه دوم نساجی باز هم حملاتش را بی کم و کاست ادامه می داد و مرتبا جلوی دروازه حریف بود ولی موقعیت ها به درون دروازه نمی رسید. در دو نوبت محمد عباس زاده ضرباتی را نواخت اما فرصت ها ساده از دست می رفت.

نساجی به جز چند دقیقه نهایی اجازه کار و حمله را به اراکی ها نداد و یک برد کم گل اما مقتدرانه را بدست آورد. در این برهه از فصل همین که فاتح و برنده باشید و امتیازات را جمع کنید کافیست. نساجی با این روال هم ادامه دهد، به نتیجه ای که می خواهد می رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnvz5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: تماشاگران نساجی مثل شیر از تیمشان حمایت می‌کنند/ دربی مازندران 3 امتیاز بیشتر ندارد

نگاهی به خریدهای خونه به خونه و نساجی؛ برد با قرمزها!
اختصاصی| دو نماینده مازنی فقط لیگ برتر می‌خواهند؛