تاریخ انتشار: 1396/11/29 17:39
کد خبر: 159467

لیگ یک/ تساوی بادران مقابل گل گهر؛ بازیکن سابق، سه امتیاز را از وینگو گرفت/ طلسم شکسته نشد

شاگردان ربیعی در خانه نتوانستند گل گهر سیرجان را شکست دهند.
لیگ یک/ تساوی بادران مقابل گل گهر؛ بازیکن سابق، سه امتیاز را از وینگو گرفت/ طلسم شکسته نشد

 گل گهر سیرجان در ادامه روزهای موفق خود در تهران برابر بادران شکست نخورد. شاگردان بگوویچ که مهمان تیم دوم جدولی بادران بودند، بازی را بهتر از حریف خود شروع کردند و دقیقه 32 با گل دغاغله از بادران پیش افتادند و نیمه اول با این گل به پایان رسید.

بادران نیمه دوم را بهتر از گل گهر آغاز کرد و توانست دقیقه 48 توسط خسروی نژاد به گل دست پیدا کند. خسرونژاد در هفته گذشته نیز عملکرد بسیار خوبی برای تیم ربیعی داشت و این هفته نیز با تک گل خود باعث شد تا بادران از یک شکست خانگی فرار کند و این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید تا تیم آماده گل گهر، بادران را در خانه متوقف کرده باشد.

علی خسرونژاد که در نیم فصل اول مسابقات در گل گهر توپ می‌زد، با گلی که در بازی امروز برای بادران به ثمر رساند، سه امتیاز را از تیم سابقش ربود. همچنین، گل گهر در تقابل با بادران هیچگاه نتوانسته بود نارنجی‌پوشان تهرانی را شکست دهد که این طلسم با تساوی گل گهر مقابل بادران همچنان پا برجا می‌باشد.

بادران با این تساوی 44 امتیازی شد و با این تساوی و در صورت کسب پیروزی خونه به خونه، شاگردان اسکوچیچ به رده دوم صعود می کنند تیم  تحت هدایت ربیعی یک پله در جدول سقوط خواهد کرد.

از سوی دیگر گل گهر سیرجان در ادامه عملکرد خوب خود در نیم فصل دوم باز هم توانست نتیجه ای مناسب کسب کند و به رده دهم جدول رسید.

ترکیب دو تیم؛

بادران: مهدی اسلامی - ابراهیم کریمی - روح الله نعمتی - بهروز افشار - میثم مجیدی - سعید واسعی - محمد آبشک - امید نظامی پور - کریم اسلامی - مسعود ریگی - علی خسرو نژاد

سرمربی: محمد ربیعی

گل گهر: مهرداد بشاگردی - مهران گلزاری  علیرضا ابراهیمی  - حامد زمانی - محسن طرحانی - امین پور علی - محسن آذرپاد - سجاد اژدر - حسام پور هاشم - مهرداد آوخ - مهدی دغاغله

سرمربی: وینگو بگوویچ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnkrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: بادران برای ما مثل تیم‌های دیگر است/ بدون ترس و برای پیروزی بازی خواهیم کرد

تساوی گل گهر و بادران به سود رقبا/ یک امتیاز بیهوده برای دو تیم مدعی!
حساس‌ترین بازی هفته، کم‌گل‌ترین بازی هفته شد؛

تغییرات گسترده ربیعی در بادران/ مهاجم تیم امید دعوت شد!
اختصاصی| زوج احتمالی خط حمله بادران مقابل گل گهر؛