تاریخ انتشار: 1396/11/29 18:33
کد خبر: 159462

کلانتری: جایگاه آلومینیوم اینجای جدول نیست/ بازی شطرنج گونه‌ای بود

فجرسپاسی در خانه خود، موفق شد بانتیجه 3-0 آلومینیوم اراک را شکست دهد.
کلانتری: جایگاه آلومینیوم اینجای جدول نیست/ بازی شطرنج گونه‌ای بود

 علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی بعد از برد پرگل مقابل الومینیوم اراک به خبرنگاران گفت: ابتدا خدارو شاکرم که در یک روز سخت یاور ما بودند و این برد را به همه هوادران تیم سپاسی در شیراز و اقصی نقاط کشور تبریک میگویم.

وی در خصوص بازی افزود: جایگاه تیم آلومینیوم در جدول با سبک بازی که ارائه میکنند بسیار متفاوت است و اقای بصیری که در زمره مربیان جوان کشور است بخوبی توانسته تیمش را هدایت نماید و انشالله در ادامه مسیر نیز موفق باشد.

وی ادامه داد: بازی بسیار سخت و پیچیده ایی بود و حالت شطرنج گونه داشت  و تنها با جابجایی بازیکنان توانستیم به این برد دست یابیم. بعد از گل اول در دقایق ابتدایی رویکرد ما به بازی ضدحمله ایی تغییر کرد و توپ و میدان را در اختیار تیم حریف قرار دادیم و چشم به ضد حملات داشتیم چرا که با توجه به کیفیت تیم حریف امکان بازی مالکانه وجود نداشت و البته ما در ضد حملات موفق بودیم و این برد را به تمامی هوادارن که در یک روز وسط هفته تنهایمان نگذاشتند  تقدیم میکنم.

وی در خصوص داوری افزود: قضاوت خوبی داشتند علی رغم اینکه در چندین صحنه هر دوتیم اعتراض داشتیم ولی شاید اشتباه از ما باشد و امیدوارم موفق باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nb8jx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ کلانتری: حق ما نبود که دقیقه 95 گل بخوریم/ بازی سختی را پیروز شدیم
اختصاصی|

فجرسپاسی مدعی نام آشنای لیگ یک/ «کلانتری» فجر را احیا کرد
اختصاصی| حرکت لاک‌پشتی اما به موقع سربازها؛