تاریخ انتشار: 1396/11/29 18:40
کد خبر: 159461

باخت ایرانجوان مقابل خونه به خونه؛ جادوگرها بازهم پیروز شدند/ ایرانجوان به لیگ دو چشمک زد

شاگردان دراگان اسکوچیچ در بازی امروز خود توانستند در خانه حریف با دو گل برتری برسند تا خود را به رده دوم جدول رده بندی برسانند.
باخت ایرانجوان مقابل خونه به خونه؛ جادوگرها بازهم پیروز شدند/ ایرانجوان به لیگ دو چشمک زد

 تیم خونه به خونه بابل که در هفته های اخیر روند موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته بود در دیدار هفته بیست و چهارم خود برابر ایران جوان بوشهر قرار گرفتند و توانستند با دو گل به برتری برسند. آنها که هفته هاست با پیروزی برابر رقیبان خود پله به پله جایگاه خود را ارتقا دادند در نیمه اول نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی گل دست پیدا کنند. این نتیجه در پایان نیمه اول در حالی که به دست آمد که هر دو تیم حملات فراوانی روی دروازه یکدیگر داشتند. 

در نیمه دوم نیز به مانند 45 دقیقه ابتدایی بوشهری ها نمی خواستند تیم بازنده لقب بگیرند و به همین دلیل روی دروازه بابلی ها حملاتی را ترتیب می دادند و در طرف دیگر نیز بازیکنان خونه به خونه با ضدحملات خطرناک خود هر از گاهی دروازه میزبان را با خطر روبرو می کردند تا اینکه در دقیقه 69 توسط محمد قریشی به اولین گل خود در این دیدار رسیدند. پس از این گل حملات ایران جوان بیش از پیش شد و این تیم چندین بار تا آستانه فروریختن دروازه تیم مهمان پیش رفت اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه باز هم این خونه به خونه بود که توانست گلزنی کند. آنها در دقیقه 4+90 توسط مهدی خیری به دومین گل خود در این دیدار دست پیدا کردند تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهند. 

شاگردان اسکوچیچ پس از کسب سه امتیاز دیدار امروز توانستند 45 امتیازی شوند و خود را به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول برسانند. در طرف دیگر ایران جوانی ها با شکست در بازی امروز همچنان 21 امتیازی باقی ماندند تا در رده شانزدهم جدول قرار بگیرند.

ترکیب دو تیم؛

ایرانجوان: وحید اصغرزاده - حجت اسلامی - حسین کاظمی - سجاد مشایخ - مسعودنظرزاده - حسین بازیاری - اویس کردجهان - علیرضا قاسمی - مرتضی رنجبر - عبدالرضا زارعی - صادق گشنی

سرمربی: غلامرضا دلگرم

خونه به خونه: ناصر سالاری - حمیدرضا دیوسالار - فرشاد فرجی - محمد قریشی - وفا هخامنش - مهدی حنفی - محمد قاسمی نژاد - سجاد آشوری - مهران امیری - رضا معقولی - روح الله باقری

سرمربی: دراگان اسکوچیچ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ma7g5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و ایرانجوان
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛

سلفی/ قاطعانه‌ترین پیروزی خونه به خونه مقابل ایرانجوان
خونه به خونه هم بازی را برد هم دل تماشاگرانش؛