تاریخ انتشار: 1395/06/27 22:47
اختصاصی/
کد خبر: 260901

آقای قربانی؛ فوتبال بی رحم تر از این حرفهاست/ بادران با این روش صعود نخواهد کرد

بادران در هفته هفتم در برابر اکسین باخت تا آسمان این باشگاه طوفانی و سردتر از آن بشود که تصور می توان کرد.
آقای قربانی؛ فوتبال بی رحم تر از این حرفهاست/ بادران با این روش صعود نخواهد کرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بادران تهران و اکسین البرز یکی از حساسترین بازیهای هفته هفتم لیگ یک را در کرج برگزار نمودند تا عیار هر دو تیم بیش از گذشته مشخص شود.

 

در یک سوی میدان مربی کهنه کاری به نام فیروز کریمی بر روی نیمکت این تیم نشسته بود که تا قبل از این دیدار با 12 امتیاز در کنار گل گهر سیرجان و پارس جم جنوبی در صدر جدول قرار داشت و در دیگر سوی میدان اکبر میثاقیان بر روی نیمکتی نشسته بود که میلیاردها تومان برای آن هزینه شده تا یکی از صعود کنندگان به لیگ برتر باشد.

 

بادران که تا قبل از این بازی دارای 9 امتیاز و در رده هشتم جدول قرار داشت، آمده بود  در برابر اکسین البرز به یک پیروزی و حداقل به تساوی دست یابد تا هم چنان خود را به عنوان یک تیم مدعی در جمع صدرنشینان نگه دارد.

 

 

همان طور که در مطلب پیش بازی این دو تیم به آن پرداخته شده بود، شاگردان میثاقیان حتی اگر به مساوی می رسیدند به خواستههای خود در این بازی دست یافته و نمیشد آنها را سرزنش کرد چرا که در برابر تیمی بازی میکردند که در صدر  جدول لیک یک حضور داشت و علاوه بر آن از مربی بهره مند بود که تمام ابعاد بازی را در نظر میگیرد.

 

به هر حال این بازی با تمام فراز و نشیبهایش به پایان رسید و بادران تهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب اکسین البرز شد تا در کما فرو رفته و به فکر چاره ای برای رفع مشکلاتش باشد.

 

البته از چندین هفته قبل این هشدار به مدیران بادران داده شده بود که هوای آسمان شما ابری است و تا قبل از طوفان فکری به حال آن کنید، که گویا گوش شنوایی در این میان وجود نداشت یا اگر داشت برداشتهای منفی از این مطلب شده و واقعیت را وارونه به گوش مدیریت رسانده بودند ولی آن مطلبی که نگارنده به آن اشاره نمودم، هشداری بود برای تیمی که شرایط حضور در لیگ برتر را دارد ولی از ابزارهایش درست استقاده نمی کند.

 

7e6FuKco68K1

 

این که فقط پول داشت و هزینه کرد ملاک مناسبی برای صعود نیست، اگرچه اعتقاد داریم میثاقیان یکی از ابزارهای خوب این تیم است که میتواند در بالا بردن بادران به لیگ برتر موثر باشد اما همین میثاقیان هم چهارچوب های خاص خود را دارد که باید به آنها آشنا بود.

 

مالک بادران باید بداند در فوتبالی هزینه میکند که بی در و پیکرتر از آنی است که فکرش را میکند و هیچ کس پاسخ گوی هزینه های برباد رفته آن نخواهد بود و اگر قرار بر این باشد در این فوتبال که همانند افعی پول می بلعد (خصوصا اگرآشنا به امور تیمداری و هزینه نمودن نباشی) حضوری مداوم داشته باشد باید بداند کی، چگونه و چرا باید هزینه کند!

 

این که فقط دست به جیب باشید اصلا نمیتواند پاسخ گوی خواستههای این فوتبال بیرحم باشد و امثال شما آقای قربانی عزیز که ااتفاقا ابایی از هزینه کردن ندارید در این فوتبال راحتتر محو خواهند شد چرا که با همان سرعتی که دوست دارید پیش بروید با همان سرعت و چه بسا سریعتر به عقب باز خواهید گشت و متاسفانه با این روش فقط پول شما هدر میرود و هیچ کسی با نیت شما کاری نداشته و برایش اصلا مهم نیست!

 

جان کلام این که بادران هنوز فرصت برای جبران امتیازات از دست رفته را دارد و تنها می ماند اقدامی عملی برای رفع نقاط ضعف و حضور پر رنگتر در باشگاه و هدایت تیم، البته این که میگوییم حضور پر رنگتر معنی آن حضور فیزیکی نیست، حضور مدیریتی و بهره گیری از مشاورانی صادق و کار بلد که بدون نیت خاصی شما را در راهی که دارید همراهی نمایند.  

 

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mndy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوپر میلیاردهای لیگ یک و نتیجه های دور از حد انتظار/ بادران و خونه به خونه و شاید سالی دیگر...

 دنبال سربلندی اولین مدیرعامل زن ایران هستیم
میثاقیان: بالای 4هزار هوادار تهرانی داریم

رویارویی شاگردان دایی و میثاقیان
دومین بازی تدارکاتی نفت تهران؛