تاریخ انتشار: 1395/07/07 11:17
دوست داریم در جام حذفی شرکت کنیم اما پول نداریم
کد خبر: 258951

نظرمحمدی: سعی کردیم شخصیتی فراتر از لیگ دسته اول داشته باشیم

سرمربی سپیدرود رشت از تمایل عوامل تیمش برای حضور در جام حذفی یاد کرد و گفت که جهت شرکت در این رقابت‌ها پول ندارند.

نظرمحمدی: سعی کردیم شخصیتی فراتر از لیگ دسته اول داشته باشیم

علی نظرمحمدی درباره وضعیت تیمش در آستانه برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: ما می‌خواهیم در جام حذفی شرکت کنیم، اما پول نداریم! اگر کسی مصدوم شود، من حاضر نیستم مسئولیت آن را بر عهده بگیرم. اگر فکر بازیکنان خراب باشد و ذهن آنها درگیر مسائل شخصی خود باشد، احتمال مصدومیت آنها خیلی زیاد است. ما هنوز 26 هفته مسابقه پیش رو داریم و اگر بازیکنان خود را به‌خاطر مصدومیت از دست بدهیم، کسب نتایج خوب غیرممکن خواهد بود.

وی درباره روند تیم سپیدرود عنوان کرد: تیم ما روند رو به رشدی دارد که غیرقابل انکار است. من در ابتدای حضورم در سپیدرود وعده دادم که این تیم پس از شش هفته به هماهنگی می‌رسد. با اینکه ما 20 روز پیش از آغاز  لیگ دسته اول، کار خود را آغاز کردیم و بازی تدارکاتی هم نداشتیم، بازی‌های نخست این فصل برای ما به‌نوعی دیدارهای تدارکاتی محسوب می‌شد. من امروز بسیار نگران ادامه روند مثبت تیمم هستم، چون تیم هیچ حمایتی از سوی مدیران یا دریافتی مالی نداریم. اگر این رویه باشگاه ادامه داشته باشد، باید در روند مثبت تیم، تردید کنیم. اگر مشکلات مالی تیم سپیدرود برطرف شود و نیز مدیران از تیم حمایت کنند، می‌توان به ادامه این پیروزی‌ها خوش‌بین بود. بازیکنان ما از فصل قبل هنوز تسویه‌حساب نکرده‌اند و این فصل نیز تنها سه درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه مشکلات مالی به شخصیت این باشگاه آسیب می‌رساند، عنوان کرد: ما با جذب بازیکنان بزرگی چون پویا نزهتی و حسین کعبی، سعی کردیم شخصیتی فراتر از لیگ دسته اول داشته باشیم. ایده من در سپیدرود درست بود، چون دیگر کسی این تیم را به‌عنوان تیمی که تازه از لیگ دسته دوم صعود کرده است، نمی‌شناسد. اینکه تیم ما با وجود این مشکلات می‌تواند تیم‌های متمول را متوقف کند، نشان می‌دهد ایده‌های‌مان درست بوده است.

نظرمحمدی با گلایه از مشکلات مالی سپیدرود رشت، خاطرنشان کرد: ما حتی پیش از بازی با آلومینیوم هم تمرینی نداشتیم. بازیکنان سپیدرود رشادت نشان دادند که استقلال اهواز را شکست دادند، وگرنه تیم ما تمرینی نداشت. ما نمی‌دانیم بازیکنان به‌خاطر مشکلات مالی در تمرینات آتی حاضر خواهند بود یا خیر. انتظار داریم مدیرعامل باشگاه کنار ما باشد و مشکلات تیم را حل کند. امروز بیشتر تیم‌های ایران با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، ولی تیم‌هایی موفق هستند که بتوانند با تعامل و هم‌فکری، مشکلات‌شان را حل‌وفصل کنند.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48o9zn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصراف سپیدرود رشت از جام حذفی
اختصاصی/