تاریخ انتشار: 1395/07/29 16:58
کد خبر: 254350

هادی موسوی: تمام تلاشمان را برای خوشحال کردن مردم رشت انجام می دهیم

هادی موسوی دفاع وسط سپیدرود رشت با وجود به ثمر رساندن گل زیبا به اشتباه خطای هندی انجام داد که داور آن را پنالتی به نفع حریف اعلام کرد.
هادی موسوی: تمام تلاشمان را برای خوشحال کردن مردم رشت انجام می دهیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هادی موسوی درباره بازی تیمشان مقابل فولاد یزد به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: در دقیقه 84 با سانتری که بازیکنان برایم ارسال کردند توانستیم آن توپ را به گل تبدیل کنم اما متاسفانه در محوطه جریمه روی یک ضربه ایستگاهی حریف ناگهان در دفاع توپ سهوا به دست چپم برخورد کرد و داور آن را خطای پنالتی اعلام کرد. آن حرکت غیرعمدی بود، به همین دلیل هم داور متوجه شد و جریمه ام نکرد. جالب است که این اشتباه را در دیدار با خونه به خونه هم به طور غیرعمد انجام دادم و آنجا هم داور یک پنالتی تقدیم حریف کرد و در آن بازی هم حرکتم سهوا انجام گرفت که امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ دیگر چنین اشتباهاتی انجام نگیرد.

موسوی درباره رقابت با راه‌آهن گفت: دیدار مقابل راه‌آهن مسابقه سختی است اگر هیچ دیداری را در لیگ دسته اول نباید دست کم گرفت و تمام حریفان در این دیدارها برای رسیدن به لیگ‌برتر عرصه را بر یکدیگر تنگ می‌کنند. اگرچه حریف این هفته ما هم از لحاظ بازیکن و کادرفنی در سطح لیگ‌برتری قرار دارد.

او درباره اینکه هیچ کس فکر نمی‌کرد تیم‌های تازه صعود کرده به رقابت‌های دسته اول در بالای جدول حضور داشته باشند اینطور توضیح داد: اتفاقا برعکس من چنین تجربه‌ای در سال 86 با صعود پتروشیمی به لیگ دسته اول داشتم و آن سال ما جزو 3 تیم بالای جدول بودیم و هیچ کس فکر نمی‌کرد ما در آن جایگاه حضور قرار بگیریم و در نهایت هم در پلی آف با شاهین بوشهر بازی کردیم که نتوانستیم به لیگ‌برتر صعود کنیم. امسال هم بار دیگر این تجربه را کسب کردیم و قطعا تمام تلاشمان را برای صعود به لیگ‌برتر به کار خواهیم بست.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nape

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدهادی موسوی: جایگاه سپیدرود با این هوادار بالاتر از لیگ یک می باشد