تاریخ انتشار: 1395/07/29 18:39
کد خبر: 254292

وحید رضایی: دست تک تک بازیکنانم را بخاطر این نمایش می بوسم

سرمربی تیم فوتبال برق جدید فارس معتقد است که بازیکنانش امروز فوق العاده ظاهر شدند.
وحید رضایی: دست تک تک بازیکنانم را بخاطر این نمایش می بوسم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، وحید رضایی پس از پیروزی تیمش و صدرنشینی در پایان هفته هفتم گفت: خدارا شکر بازی را خیلی خوب شروع کردیم. همان ابتدا سعید خردمند تک به تک شد اما توپ را به بدن دروازه بان کوبید و در برگشت امین متوسل زاده گلزنی کرد. بازی را خوب اداره کردیم و روی یک ضربه کرنر این بار صادق کرمی گل زد و دو بر صفر پیش افتادیم. موقعیت های خوب دیگری هم داشتیم که میتوانستیم باز هم به گل برسیم، مثل موقعیت تک به تک سعید خردمند و پوریا آریا کیا که به هدر رفتند. نکته مهم بازی این بود که به تیم حریف موقعیتی ندادیم و همانطور که خواستیم بازی را اداره نمودیم.

سرمربی برق جدید در ادامه گفت: واقعا باید به بچه ها تبریک گفت. افتخار میکنم که چنین بازیکنانی در تیم هستند. بازیکنان قوی و با تعصب که تا دقیقه 90 میجنگند و برای پیروزی تلاش میکنند. به همگی و کادر مدیریتی باشگاه تبریک میگویم که چنین تیمی را این فصل بسته ایم و واقعا باعث افتخار است. 

رضایی در پایان اشاره کرد: درست است که هم اکنون به صدر آمدیم اما مهم این است که تداوم داشته باشد. به یاری خدا در بازیهای آینده نیز با تمام وجود بازی خواهیم کرد و باید در نظر گرفت مهم تداوم صدرنشینی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wywn5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید رضایی: صبر و بردباری بازیکنان سبب شد تا گل پیروزی را بزنیم