تاریخ انتشار: 1395/07/29 21:45
کد خبر: 254246

برای پیروزی در دربی ۵۰ میلیون می‌دهم/ با من مانند اسراییلی‌ها برخورد می‌کنند

باشگاه نساجی مازندران علی رغم تمامی مشکلات مالی پیش رو هم چنان در لیگ یک حضور دارد و نتیج قابل قبولی هم گرفته است.
برای پیروزی در دربی ۵۰ میلیون می‌دهم/ با من مانند اسراییلی‌ها برخورد می‌کنند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وضعیت نابسامان نساجی موجب شد تا کاسه صبر بازیکنان این تیم لبریز شده و دست به اعتصاب بزنند. به همین دلیل با مهدی پرهام، مالک پرهوادارترین تیم شمال کشور تماس گرفتیم تا نظرش در مورد اتفاقات اخیر را جویا شویم.

ماحصل گفتگو با مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی را در زیر می‌خوانید.

 

از حق و حقوق خودم می گذرم

هیچ جلسه ای چه در تهران و چه در قایمشهر با من هماهنگ نشده بود و زمانی اطلاع پیدا کردم که از داخل جلسه با من تماس گرفتند و اجازه خواستند صدایم را روی پخش بگذارند که موافقت کردم. از من سوال کردند که تصمیمم برای تیمداری چیست؟ گفتم، همانطور که قبلا اعلام کردم تیم را واگذار می کنم.

 

زمین به نام من شود یا باشگاه چه فرقی دارد

من هیچوقت نگفتم زمین را به نام من بزنید و چنین حرفی اصلا صحت ندارد. چرا باید چنین حرفی بزنم؟ باشگاه به نام من است و اینکه زمین به نام من یا باشگاه سند زده شود، چه فرقی برای من دارد؟ به نظر شما این حرف غیر منطقی نیست؟ این حرف ها برای شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیتی که دارند مطرح می شود.

 

حاضرم امتیاز نساجی را هبه کنم

با توجه به شرایطی که تیم دارد و به خاطر هواداران حاضرم همین حالا تیم را به هر کسی که بگویند هبه کنم. امتیاز لیگ یک و تیمی مانند نساجی ۳، ۴ میلیارد ارزش دارد که از آن می گذرم و تنها در قبال پرداخت بدهی ها تیم را واگذار می کنم. پولی که قرار است به من بدهند را به بازیکنان بابت قراردادشان پرداخت کنند. از این بیشتر نمی توانم گذشت کنم در حالی که همین دوستان نتوانستند از ابتدای فصل ۱۰ میلیون به تیم کمک کنند. من در این چند ساله حسن نیتم را نشان داده ام، به جای اینکه مشکل را حل کنند می گویند، تیم را می گیریم، خب اگر سرمایه گذار دارید من تیم را هدیه می دهم.

 

انگیزه ای برای ادامه کار ندارم

از حواشی و اعتصاب بازیکنان اطلاع دارم ولی با چه انگیزه ای به تیم کمک کنم؟ من یک سرمایه گذار غیر بومی هستم که انگیزه ای برای ادامه کار ندارم. تا کنون چه دلخوشی به من داده اند؟ چه حمایتی کرده اند؟ به من احترام گذاشته اند؟ حتی یک تشکر خشک و خالی کرده اند؟ حمایت که نمی کنند هیچ، محکوم هم می کنند. گویا من اسرائیلی هستم که چنین برخوردی با من می شود.

 

به خاطر نساجی از حق زن و بچه ام گذشته ام

برخی ها در مقابل من که بارها گفته ام، گردنم از مو باریک تر است می خواهند از قدرت خود استفاده کنند. من که ادعایی ندارم و از حق زن و بچه ام برای نساجی گذاشته ام. اصلا نیازی به قدرت نیست. مگر من می خواهم در مقابل شما مقاومت کنم که می خواهید از قدرتتان استفاده کنید. هر کاری که دوست دارید و می توانید انجام دهید ولی در مقابل کسی که از ابتدای فصل دارد می گوید، تیم را واگذار می کنم چرا از قدرتتان استفاده کرده و می گویید، تیم را می گیریم؟ اصلا امتیاز نساجی هدیه من به مردم قائمشهر، بسم اله، بگویید کی و کجا را باید امضا کنم.

 

جلسه می گذارند تا من را متهم کنند

این همه جلسه گذاشته اید ولی تا کنون خروجی اش چه بوده است؟ جلسه می گذارید تا من را که تا امروز برای تیم هزینه کرده ام را متهم کنید؟ مطمئن باشید خدا جای حق نشسته و از این کارها خوشش نمی آید و شک نداشته باشید که این کارها از سوی خدا بی جواب نمی ماند.

 

ابراهیمی هر هزینه نقدی کرده، بگوید پرداخت می کنم

در ابتدای فصل ۲۰۰ میلیون تومان به حساب باشگاه ریخته و علاوه بر آن هزینه البسه و پول هواپیما را هم پرداخت کرده ام. یک سری هزینه های دیگر را هم فکری و دوستان خود من مانند، قلعه نویی و حدادیان متقبل شده اند. از آقای ابراهیمی که تا کنون زحمت کشیده اند، تشکر می کنم ولی اینکه می گویند منزل خود را فروخته و برای تیم ۳۰۰ میلیون هزینه کرده ام صحت ندارد. حالا شاید منزل را فروخته باشد ولی برای تیم هزینه نکرده است. ابراهیمی برای هزینه ها چک داده که البته هنوز پاس نشده است. از همین جا اعلام می کنم هر پولی که نقدا پرداخت کرده باشد را بگوید تا نقدا دریافت کند.

 

از کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم

از کادر فنی و بازیکنان تشکر کرده و از همین جا اعلام می کنم در صورت پیروزی در دیدار برابر خونه به خونه ۵۰ میلیون تومان به عنوان پاداش به آنها پرداخت می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyppb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا پرهام واقعا نمی خواهد وضعیت نساجی مشخص شود!