تاریخ انتشار: 1395/08/02 21:37
کد خبر: 253544

محمود خرمزی از هدایت ایرانجوان بوشهر استعفاد داد

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر یکشنبه شب پس از شکست 2 بر 1 تیمش در برابر پارس جنوبی جم از سمت خود استعفا کرد.
محمود خرمزی از هدایت ایرانجوان بوشهر استعفاد داد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی ایرانجوان بوشهر در این ارتباط در جمع خبرنگاران گفت: احساسم این است که حق هواداران ایرانجوان بیشتر از این است و شرایط جدید و یک مربی بهتر از من می خواهند.

محمود خرمزی بیان کرد: از بازی با استقلال اهواز به فکر استعفا بودم زیرا در این مدت هر چه در توان داشتم را گذاشتم ولی با نداری و شرایط نامساعد مالی بازیکنان نمی توان در این تیم ادامه داد.

وی ادامه داد: سه هفته است که زمین شماره 1 ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر را به تیم ایرانجوان نمی دهند و شاید دلیل آن ماندن محمود خرمزی در سمت سرمربیگری این تیم باشد و یا شاید هم بودن خرمزی در ایرانجوان برای برخی ناخوشایند است.

وی یادآور شد: هوادارانی هستند که اینجا به علت نتیجه ضعیف تیم خود گریه می کنند ولی مسئول و فریادرسی را بالای سر خود نمی بینند.

خرمزی افزود: برای گرفتن کمک مالی به همه مسئولان استان و شهر بوشهر مراجعه کردم و بیش از این نمی توانم بازیکنان را مدیریت کنم.

وی بیان کرد: از همه مسئولان ایرانجوان قدردانی می کنم ولی با شرایط حاکم دیگر قادر به همراهی تیم ایرانجوان بوشهر نیستم.

خرمزی گفت: زمین تمرین ابزار اولیه فوتبال است ولی برای گرفتن آن با مشکل روبرو هستیم تا جایی که در روز پیش از بازی روی آسفالت تمرین خود را برگزار کردیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر یادآور شد: در ساعت 13:00 زمین شماره 1 ورزشگاه شهید بهشتی را به ایرانجوان می دهند که در این ساعت به دلیل گرمای هوا قادر به تمرین دلخواه خود نیستیم.

وی گفت: وقتی بازیکنان این تیم قادر به گلزنی در پنالتی ها نیستند، ناشی از شرایط نامساعد مالی تیم ایرانجوان است که از ابتدای فصل تاکنون با آن دست و پنجه نرم می کنیم.

خرمزی ادامه داد: در کمال ناباوری در مجموعه ایرانجوان کسانی هستند که نمی خواهند تیم نتیجه بگیرد و در شب پیش از بازی با حضور در اردوی حریف نقاط ضعف تیم را برای سرمربی تیم پارس جنوبی جم تشریح کردند.

وی در ارتباط با بازی امروز تیمش در برابر پارس جنوبی جم گفت: در این بازی عملکرد مطلوبی نداشتیم و با بد شانسی صادق گشنی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم که همین امر باعث بهم ریختگی تیم شد.

تیم ایرانجوان بوشهر هم اکنون با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyxdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی خونه به خونه در جنوب/ روسفیدی خرمزی در خانه!