تاریخ انتشار: 1395/08/15 17:13
کد خبر: 250803

سلام برق جدید فارس به صعود/ یاران رضایی بالاخره به صدر رسیدند

تیم برق جدید با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم مدعی نفت امیدیه مجددا به صدر بازگشت. در ادامه روند رو به رشد نارنجی پوشان این هفته نیز شاگردان وحید رضایی مقابل یکی از رقیبان اصلی خود صاحب یک برد شیرین شش امتیازی شدند!
سلام برق جدید فارس به صعود/ یاران رضایی بالاخره به صدر رسیدند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، از هفته نهم لیگ دسته دو کشور دو تیم برق جدید و نفت امیدیه در استادیوم شهید حاجی پور سعادتشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم میزبان بود که یک بار دیگر با یک بازی حساب شده و منطقی در سعادتشهر حریف خود را از پیش روی برداشت. تک این بازی توسط سعید خردمند در دقیقه 50 به ثمر رسید. هر چند در نیمه نخست نیز برق جدید فرصتهایی برای گلزنی داشت که به هدر رفت از مهمترین آن برخورد توپ به تیرک دروازه نفتی ها بود.

نکته جالب توجه این دیدار ادامه رکورد گل نخوردن نارنجی پوشان است. ده بازی تنها یک گل خورده از روی نقطه پنالتی. مسلم حق شناس امروز یک کلین شیت دیگر داشت و رفته رفته به رکوردی جالب توجه در لیگ دو نزدیک میشود. هر چند برای این موضوع نباید از نقش مدافعین مستحکم و البته خطوط میانی تیم به سادگی گذشت. هافبک های تیم نشان داده اند توپ های کمی در میانه میدان لو میدهند و همچنین مدافعین مستحکم تیم نیز اجازه عبور توپی به درون محوطه هجده قدم به حریفی نمیدهند. مسلم حق شناس اما در آخرین نقطه بسیار مطمئن نشان داده است و اجازه باز شدن دروازه اش را به این سادگی ها به کسی نمیدهد.

نارنجی پوشان با این سه امتیاز ، با هشت بازی صاحب 17 امتیاز شدند و به صدر بازگشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ol7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرام مهرپیما: بازی پایاپایی مقابل نفت امیدیه خواهیم داشت