تاریخ انتشار: 1395/08/15 18:58
کد خبر: 250790

وحید رضایی: ساختار حرفه ای برق سبب شد تا صدرنشین لیگ دو شویم

سرمربی تیم فوتبال برق جدید فارس معتقد است که ساختار حرفه ای این تیم سبب صدرنشینی شیرازی ها شده است.
وحید رضایی: ساختار حرفه ای برق سبب شد تا صدرنشین لیگ دو شویم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، وحید رضایی در پایان بازی امروز قبل از هر چیزی یادی کرد از مرحوم پورحیدری: قبل از هر چیز درگذشت اسطوره فوتبال استقلال منصور پور حیدری را به جامعه ورزش کشور تسلیت عرض میکنم. آن مرحوم در فجر سپاسی مربی بنده بود ، انسان با شخصیتی که جایش در فوتبالمان خالی خواهد بود. انشاالله که روحش شاد و قرین رحمت باشد.

سرمربی نارنجی پوشان در ادامه درباره بازی گفت: در نیمه اول توپ هایمان به بار ننشست. موقعیت های خوبی داشتیم و حتی یک توپ را هم به تیرک حریف زدیم اما ره به جایی نبرد. در نیمه دوم فشار را بیشتر کردیم و خداراشکر موفق شدیم همان اوایل گل برتری را به ثمر برسانیم. بعد از آن با برنامه ای که داشتیم بازی را کنترل کردیم و صاحب سه امتیاز شدیم.

رضایی همچنین افزود: بچه ها شجاعانه جنگیدند و اجازه خلق موقعیت به تیم حریف ندادند. فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و این برد را به همگی آنها و تمام عوامل تیم به خصوص مدیریت باشگاه تبریک میگویم و امیدوارم با تلاش این بردها ما را به هدفمان برساند.

سرمربی برق جدید در خصوص آمار فوق العاده تیم در گل نخوردن نیز اشاره داشت: این حاصل تلاش تک تک بازیکنان است از خط حمله گرفته تا هافبک ها، خطوط دفاعی و دروازه بان همگی از دل و جان مایه میگذارند و هر وقت تیمی سخت گل میخورد این نشانه آن است که همه در تمامی خطوط موفق عمل میکنند و ساختار تیم خوب است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryepm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید رضایی: دست تک تک بازیکنانم را بخاطر این نمایش می بوسم