تاریخ انتشار: 1395/08/16 23:41
کد خبر: 250541

مدیرعامل مستعفی استقلال‌ اهواز: دیگر بدون پول نمی‌توانم!

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال ‌اهواز با بیان این‌که احساس می‌کنم نمی‌خواهند دیگر استقلال اهواز باشد، گفت: گفتم من بروم تا کسی که می‌تواند بیاید و این تیم را جمع کند، چرا که من دیگر نمی‌توانم بدون پول تیم را اداره کنم.
مدیرعامل مستعفی استقلال‌ اهواز: دیگر بدون پول نمی‌توانم!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، کارون یعقوبی‌نژاد در خصوص استعفای خود از مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز، اظهار کرد:‌ من استعفای کتبی‌ام را به مالک باشگاه دادم، چرا که واقعا بدون پول نمی شود کار کرد. مالک باشگاه نیز دیگر پولی ندارد که هزینه کند، چرا که همه پول‌هایش را خرج کرده است و مگر بخش خصوصی چقدر توان مالی دارد که بتواند هزینه کند.

وی ادامه داد: ‌بارها با استاندار خوزستان، نمایندگان استان در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان صحبت و اعلام کردیم که تیم با این وضعیت می‌افتد و مشکلات مالی روی همه چیز و حتی مسایل روحی و فنی تیم هم تاثیر می‌گذارد.

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال اهواز گفت: من گفتم استعفا بدهم و بروم، ‌شاید کسی بیاید که پول داشته باشد و تیم را از نظر مالی جمع کند. این تیم با ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان مشکلش حل نمی‌شود. ما برای یک بازی خارج از خانه ۲۲ میلیون تومان هزینه می‌کنیم و حساب کنید که باید ۱۷ بازی خارج از خانه انجام دهیم و نزدیک به ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان برای برگزاری مسابقات و بازی‌های خارج از خانه نیاز داریم و این مبلغ به جز هزینه‌های روزانه‌مان است که حداقل به ۵۰۰ هزار تومان نیاز داریم و این مبلغ هم به جز هزینه‌های جانبی است.

وی افزود: در یک بازی خانگی باید دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بابت هزینه اسکان داور، یک میلیون تومان بابت عوامل اجرایی به هیات فوتبال، ۴۵۰ هزار تومان بابت آمبولانس، دو تا سه میلیون تومان بابت هزینه شب قبل از بازی برای اسکان بازیکنان در هتل، ۶۰۰ هزار تومان بابت نیروی انتظامی و ۴۰۰ هزار تومان هم بابت هزینه اتوبوس بازیکنان برای آمدن به ورزشگاه بدهیم. بعد هم یک عده بیرون هستند و می‌خواهند تیم بومی و جوان و مثل رئال مادرید باشد.

یعقوبی‌نژاد عنوان کرد:‌ تا این‌جای کار فقط به خاطر استقلال اهواز ماندم، چرا که یک استقلالی هستم و تمام دردسرها را نیز به جان خریدم. مدعی هم هستم که تیم از نظر فنی مشکلی ندارد و فقط مشکل مالی و روحی دارد. وقتی در نیمه دوم بازی روز گذشته مقابل ملوان، چهار موقعیت تک به تک را از دست می‌دهیم، این یعنی تیم مشکل روحی دارد. بازیکن ما سه ماه است که تمرین می‌کند ولی حتی پول تو جیبی هم به او نداده‌ایم و نمی‌توانیم انتظاری بیش از این هم از او داشته باشیم. 

وی بیان کرد:‌ هیچ‌ کسی در این مدت از ما حمایتی نداشته است؛ مسوولان در محل تمرینات استقلال خوزستان، فولاد و نفت‌آبادان می‌روند ولی یک روز سر تمرین ما نیامدند. حتی مدیرکل ورزش و جوانان استان هم به تمرینات ما نیامد. ‌استاندار در این چند وقت دنبال مسایل باشگاه‌های استقلال خوزستان، ‌فولاد و نفت آبادان بوده است ولی یک بار هم در محل تمرینات ما حاضر نشد. من احساس می‌کنم نمی‌خواهند استقلال اهواز باشد. بنابراین من می‌روم تا کسی که می‌تواند بیاید و این تیم را جمع کند. ما هم او را تشویق و از او تشکر می‌کنیم، چرا که می‌خواهیم استقلال بماند و بودن خودمان خیلی مهم نیست. کسانی که پول دارند بیایند تیم را بگیرند چرا که تنها مشکل این تیم بی‌پولی است. بنابراین من گفتم که استعفا دهم و ممکن است مسوولان استان دوست داشته باشند کسی را از طرف خودشان بگذارند و شاید به او کمک کنند. پس همانی را که دوست دارند، بیاورند. به ما که کمک نکردند.

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال اهواز گفت:‌ من دو سه هفته پیش نیز با مالک باشگاه صحبت و اعلام کردم که با این وضعیت مالی تیم را نمی‌شود کنترل و اداره کرد و حداقل من دیگر نمی‌توانم بدون پول تیم را اداره کنم. همچنین به او گفتم که ادامه حرکت دیگر هیچ سودی ندارد. وقتی پولی نیست، هیچ کسی هم نمی‌تواند این باشگاه را اداره کند.

وی بیان کرد:‌ کسانی که پول دارند بیایند و تیم را بگیرند، چرا که تنها مشکل این تیم بی‌پولی است. همین الان بازیکنانی که در خوابگاه هستند شام و نهار می‌خواهند ولی پولی نیست. تا حالا هر طور که شده توانستم در ۱۲ بازی گذشته تیم را سرپا نگه دارم ولی دیگر نمی‌توانم. تاکنون بالای ۴۵۰ میلیون تومان خرج کرده‌ایم ولی کسی حتی یک ریال هم به ما کمک نکرده است و مالک باشگاه هم دیگر پولی ندارد.

یعقوبی‌نژاد گفت:‌ فصل گذشته که در لیگ برتر بودیم، ابتدای فصل شخصی را به اسم ملکی به عنوان مالک باشگاه آوردند، در حالی که او اطلاعات چندانی از باشگاه‌داری و هزینه‌ها نداشت. هیچ یک از مسوولان استان هم حداقل یک جلسه با او نگذاشت تا او را آگاه کند و به او بگوید که تیم‌داری در لیگ برتر به ۱۲ میلیارد تومان نیاز دارد و فقط او را آوردند.

وی افزود: اکنون هم ۱۲ هفته از لیگ دسته یک گذشته است و ما چهار امتیاز داریم و فاصله‌مان با تیم‌های بالایی‌مان که ۹ امتیازی هستند، زیاد نیست و اگر به تیم برسند از این شرایط خارج می‌شود. به هر حال وقتی پولی نیست این موضوع روی اولین چیزی که تاثیر می‌گذارد، مسایل روحی – روانی است. بازیکنی است که سه ماه با تمرین می‌کند ولی تاکنون ۱۰۰ هزار تومان هم به او نداده‌ایم و آن‌هایی که فوتبالی هستند، متوجه می‌شوند که من چه می‌گویم. من به بازیکنان فعلی تیم افتخار می‌کنم و باید بگویم اگر از نظر مالی شارژ شوند، مطمئن باشید تیم از این حالت خارج می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qydv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مایلی کهن: در بازی با استقلال اهواز نگران بودیم