تاریخ انتشار: 1395/08/20 01:38
اکبر میثاقیان با قدرت به کار خودشان ادامه می دهند
کد خبر: 249934

گلایه سرپرست بادران از محمود فکری/ این صحبت ها از ایشان بعید است

دیدار بادران و نساجی در پایان با حاشیه های زیادی همراه بود که صدای طرفین نسبت به این موضوع بلند شده است.
گلایه سرپرست بادران از محمود فکری/ این صحبت ها از ایشان بعید است

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار نساجی و بادران در ورزشگاه کارگران حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت. بادرانی ها باتوجه اتفاقات درون زمین سعی کردند اوضاع را سروسامان دهند تا هیچ کس در این بازی دچار مشکل نشود. اما با همه این اوصاف محمود فکری سرمربی تیم نساجی قائمشهر در گفت و گویی که در پایان بازی انجام دادند تمام تقصیر را برگردن مسئولین بادران و بی برنامگی آنها انداخته است.

ایزد سیف الله پور سرپرست تیم بادران که در اکثر بازی ها سعی بر آرام کردن اوضاع دارد و در این بازی هم با توجه به جنجال پایان بازی توسط بازیکنان هر دو تیم شرایط را سروسامان داد. او درباره اینکه چه شد آن ماجرا در پایان بازی صورت گرفت به خبرنگار فرتاک ورزشی می گوید: به نظر خیلی اتفاق خاص و نگران کننده ای نبود، شیطنت بازیکنان بود و در ادامه هم کادرفنی برای آرام کردن به سمت زمین آمدند. اما در این بین آقای فکری صحبت های نادرستی انجام دادند که خب از شخصیت و تفکرات ایشان به دور بود. اگرچه ایشان آن صحبت ها را در گفت وگویی بعد از بازی هم ادامه دادند و تقصیر را بر گردن مسئولین بادران و برگزاری بی نظم بازی توسط ما دانسته اند.

سرپرست بادران در ادامه افزود: بنده با محمود فکری در شیرین فراز همکاری داشتم و ایشان را به خوبی می شناسم برای همین این صحبت ها را از زبان ایشان بعید و دور از ذهن می دانم. فقط می توانم درباره این صحبت ایشان که خرید بلیت ها و هزینه های این بازی چرا باید به تیم بادران برسد باید بگویم که این موضوع به سازمان لیگ مربوط است و هیچ ارتباطی به مسئولین باشگاه بادران ندارد.

وی درباره حضور و عدم حضور میثاقیان طبق صحبت های انجام شده گفت: آقای اکبر میثاقیان با قدرت به کار خودشان ادامه می دهند و این صحبت ها اصلا و ابدا درباره عدم حضورشان در بادران صحیح نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk5qo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میثاقیان: دیدار با پاراگ برای ما ۲ سر بُرد بود/ مقابل پاراگ به جوانان تیم فرصت دادیم
داور در اخراج من سخت‌گیرانه عمل کرد