تاریخ انتشار: 1395/08/20 17:41
کد خبر: 249846

استعفای ربیعی و سیانکی به سود تیم هایشان هست، نیست!

در اتفاقی نادر، دو تن از بهترین مربیان لیگ دسته دوم فوتبال کشور استعفا دادند.
استعفای ربیعی و سیانکی به سود تیم هایشان هست، نیست!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، محمد ربیعی سرمربی تیم شهرداری بندرعباس که با این تیم فوق العاده ظاهر شده و فقط دو شکست را به نام خود در لیگ دو ثبت کرده و اکثر بازیها را برده است، در اقدامی عجیب دیشب استعفا داد.

هنوز چند دقیقه ای از استعفای ربیعی نگذشته بود که ناگهان قاسم سیانکی که با تیم شهرداری کاشان در گروه دوم لیگ دو، در جایگاه دوم قرار دارد و بندرعباسی ها نیز هفته گذشته 4-1 شکست داده بود، استعفا داد و همین سبب شد تا این جریانات را بررسی کنیم.

محمد ربیعی:

محمد ربیعی را استاد لیگ دو می دانند و وی در بالا آوردن تیم های لیگ دویی به لیگ یک هنر بالایی دارد و فصل گذشته نیز بادران تهران را در آستانه لیگ یکی کردن بالا آورد و با یک تساوی می توانست آنان را لیگ یکی کند که با پیروزی سپیدرود، رشتی ها به جای تهرانی ها به لیگ یک رفتند.

ربیعی در این فصل نیز برای بندرعباسی ها غنیمت بوده و علاوه بر جذب بازیکنان کم نام و نشان، سعی در ارتقاء کمی و کیفی استان جنوبی کرده و شور و شوق فراوانی را در بندرعباس به وجود آورده است.

بی شک استعفای مربیان در لیگ دو به دلیل مشکلات مالی و یا مشکلاتی شخصی است که برای آنها رخ می دهد و شکی نیست که عدم حمایت مسئولین بندرعباسی در این استعفا نقش بسزایی داشته. اما تیمی که تا پایان هفته نهم در صدر جدول قرار دارد و فقط دو بازی را باخته، چه لزومی دارد تا نیمکتش تغییر کند؟!

هنوز از اتفاقات استعفای ربیعی پرده برداری نشده است اما آنچه برای مسئولین بندرعباسی باید روشن باشد، ضرر آنان از جدایی ربیعی است، زیرا وی نشان داده که می تواند به راحتی آنان را به لیگ یک برساند و سودی هنگفت نسبت باشگاه و شهر جنوبی کند.

قاسم سیانکی:

حاج قاسم لیگ دو نیز همچون ربیعی فوق العاده در این لیگ ظاهر شده و با استفاده از جوانانی که شاید نامشان را برای اولین بار می شنویم، توانسته تیم های بزرگی را زمین گیر کند. از داماش تا شهرداری بندرعباس مقابل جوانان سیانکی سر تعظیم فرود آوردند و تیمی قابل احترام را روانه بازی ها کرده است.

سیانکی که در مصاحبه هایش از حمایت مسئولین سخن می گفت و اذعان داشت که با حمایت مسئولین می توانند به لیگ یک بروند، احتمالا به همین دلیل استعفا داده است و شکی نیست که سیانکی نیز همانند ربیعی از دست مسئولین شهری تیمش گلایه مند است.

سیانکی با شهرداری کاشان 16 امتیاز را کسب کرده است و در بازیهایی که نتیجه لازم را نگرفته، با تیم دوم خود به میدان رفته، زیرا بازیکنان اصلی اش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت و گرفتن 16 امتیاز از لیگ دو آن هم در 9 بازی، می شود گفت که یک شگفتی محسوب می شود.

مسئولین کاشانی نیز همانند مسئولین بندرعباسی باید هوشیار باشند که نباید نعمت ها را به همین سادگی از دست بدهند و مربیانی که در 9 هفته، 17-16 امتیاز برای تیم هایشان کسب می کنند، یقینا چیزی از فوتبال می فهمند و موافقت با استعفای آنان می تواند بی کفایتی مسئولین هر شهری را در بر داشته باشد و به قول معروف "قدر آن شیشه بدانید که هست، نه در آن موقع که افتاد و شکست".

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yy8ya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست سنگین محمد ربیعی مقابل شهرداری کاشان/ آتش بازی به سبک سیانکی!