تاریخ انتشار: 1395/08/21 17:38
کد خبر: 249710

پیش بازی کاسپین قزوین-شاهین بوشهر/ اوج گیری شاهین در قزوین!

شنبه(22 آبان) در یک بازی از گروه سوم تیم های کاسپین قزوین و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 14:15 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم میروند.
پیش بازی کاسپین قزوین-شاهین بوشهر/ اوج گیری شاهین در قزوین!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم کاسپین در بازی قبلی خود مقابل تیم شاهین ماهشهر به تساوی صفر بر صفر رسید تا چند هفته ای طعم برد را نچشیده باشد.در مقابل تیم شاهین بوشهر در بازی قبلی خود با 3 گل تیم بانی گستر کیش را در هم کوبید تا بعد از چند هفته ناکامی یک برد خوب بدست آورد.

بررسی نقاط مثبت و منفی دو تیم:

شاگردان یوسف نادریان با 3 گل زده و 4 گل خورده در 9 بازی عملکردی بسیار ضعیف و نا امید کننده در خط حمله و دفاع خود داشته اند.تیم کاسپین با یک برد وضعیت بسیار بدی در جدول گروه خود دارد.

شاگردان احمد زاده با 14 گل زده و 8 گل خورده در 9 بازی عملکرد قابل قبولی داشته اند و با 4 برد جزو تیم هایی هستند که بیشترین برد را داشته اند.

آمار کاسپین در بازیهای خانگی:

کاسپینی ها با یک برد ،سه مساوی و یک باخت در 5 بازی خانگی 6 امتیاز کسب کرده اند و عملکرد ضعیفی در خانه داشته اند و باید به فکر بردن بیشتر در خانه باشند.

آمار شاهین بوهشهر در بازیهای خارج از خانه:

شاهینی ها با دو مساوی و دو باخت از 4 بازی خارج از خانه فقط 2 امتیاز گرفته اند و عملکرد خوبی در بازی های خارج از خانه نداشته اند.

شاگردان نادریان با 8 امتیاز در رده 10 جدول قرار دارند و با 5 تساوی جزو تیم های رکورد دار گرفتن تساوی در گروه هستند.کاسپینی ها که از نظر مربیشان نیاز به حمایت دارند با مشکلات مالی شدیدی درگیر هستند و اگر حمایتی صورت نگیرد ممکن است این تیم حتی سقوط کند.

در مقابل شاگردان احمد زاده با 15 امتیاز در رده 2 جدول قرار دارند.شاهینی ها در خانه عملکرد خوبی داشته اند اما در بازیهای خارج از خانه تا به حال بردی نداشته اند و به دنبال اولین برد خود هستند.در صورت برد در این بازی و نتیجه نگرفتن تیم هف میتوانند به صدر جدول راه پیدا کنند.

قضاوت این دیدار بر عهده کمیل غلامی است.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk5rz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پژمان مالکی: امیدوارم که در مرحله دوم رقابتهای لیگ دو حضور پیدا کنم