تاریخ انتشار: 1395/08/22 21:00
کد خبر: 249488

شکست کاسپین مقابل شاهین بوشهر/ شاهین بال و پر دوباره ای گرفت!

تیم فوتبال شاهین بوشهر در دیداری خارج از خانه موفق شد کاسپین قزوین را شکست دهد.
شکست کاسپین مقابل شاهین بوشهر/ شاهین بال و پر دوباره ای گرفت!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، بازی تسلط تیم کاسپین قزوین و آشفتگی تیم شاهین شهرداری بوشهر آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی بازی قزوینی ها توسط مجید منتها و با دخالت مدافع شاهین شهرداری در دقیقه 3 به گل رسیدند، در ادامه هم این تیم کاسپین قزوین بود که بر بازی مسلط بود تا اینکه از دقیقه 20 به بعد محمد احمدزاده با دو تعویض و ورود حسن آتشی و محمد خنسیر تغییر تاکتیک داد و همین امر باعث شد تا سفید پوشان بوشهری تا پایان نیمه اول بازی بهتری ارائه دهند و بین دقایق 30 تا 40 بازی سه موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند. در دقایق پایانی نیمه اول نیز داور از خطای پنالتی مدافع کاسپین بر روی خدابنده لو چشم پوشی کرد تا نیمه اول با برتری قزوینی ها به پایان برسد.

 نیمه دوم: آهنگ سراسر تهاجمی شاهینی ها در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و شاگردان احمدزاده تیم قزوینی را کاملا به عقب کشیده بودند و با نفوذ از مردان میانی از جناحین و تحرک مهاجمین شاهین شهرداری بازی کاملا در اختیار سفید پوشان بوشهری بود.

این روند با ایجاد چند موقعیت مناسب گلزنی تداوم یافت تا اینکه ارسال مجید خدابنده لو را رضا دهقان هافبک جوان شاهین با ضربه سر در دقیقه 58 به تور دروازه حریف رساند.

با به ثمر رسیدن گل اول شاگردان احمدزاده عقب نشینی نکردند و به بازی خوب و روان خود ادامه دادند تا در دقیقه 71 حرکت تکنیکی و زیبای افشین محمدی در محوطه جریمه حریف و شوت سنگین این مهاجم با دفع دوازه بان حریف همراه شد تا این توپ سرگردان را غلامرضا احمدشاهی به عنوان تیر خلاص بازی به دورن دروازه قزوینی ها بفرستد.

بعد از این گل بازیکنان کاسپین قصد جبران گل خورده را داشتند اما بازی منطقی و حساب شده بازیکنان شاهین اجازه خودنمایی را به آنها نداد تا سفید پوشان بوشهر با اندوخته ای سه امتیازی به صدور جدول تکیه بزنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pz5bd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی کاسپین قزوین-شاهین بوشهر/ اوج گیری شاهین در قزوین!