تاریخ انتشار: 1395/08/23 20:16
کد خبر: 249309

پیروزی شهرداری کاشان مقابل نفت نوین آبادان/ قاسم سیانکی بازهم برد!

تیم فوتبال شهرداری کاشان در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاههای کشور مقابل میزبان قعرنشین خود نفت نوین آبادان به پیروزی رسید.
پیروزی شهرداری کاشان مقابل نفت نوین آبادان/ قاسم سیانکی بازهم برد!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال شهرداری کاشان در دهمین هفته از دور رفت رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاههای کشورعصر امروز در ورزشگاه تختی آبادان موفق شد تیم نفت نوین آبادان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و در یک هفته به پایان نیم فصل به تنهایی در صدر گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور بایستد.

دیدار امروز دو تیم شهرداری کاشان و نفت نوین آبادان که در حضور اسماعیل آمری ناظر فدراسیون فوتبال و به قضاوت مهدی نجار و کمک عبدالعلی شکرگزار ومیثم جعفری و داور چهارم  محمد رامیان در حالیکه تا دقایق پایانی بازی بدون گل مساوی بود اما شهرداری کاشان برای رسیدن به صدر جدول در دقیقه 82 بازی موفق شد  توسط مصطفی نوبخت دروازه نفت نوین آبادان تیم قعر جدول گروه را باز کند و به تنهایی به صدر جدول صعود کند.  

در نیمه دوم این دیدار تیم نفت نوین آبادان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه پنالتی توسط وحید اصغر زاده دروازه بان شهرداری کاشان مهار شد.  

تیم شهرداری کاشان در هفته یازدهم و آخرین بازی خود در نیم فصل این مسابقات در ورزشگاه 15 هزار نفری امیرکبیرکاشان به مصاف تیم استقلال آبی تهران خواهد رفت.

تیم شهرداری کاشان در گروه دوم با تیم های، آبی پوشان اردبیل، بادران نوین تهران، رهپویان رضوانشهر (داماش رشت)، شهرداری بندر عباس، نفت نوین آبادان، شهرداری ماهشهر، پتروکیان شوشتر، استقلال آبی ب، شهرداری ارومیه، شهرداری فومن، شهید کریمی جویبار هم گروه است.

لازم به ذکر است، طبق برنامه اعلام شده این بازی ها نهم شهریور ماه آغاز شد و اوایل اسفده ماه پایان می یابد و از هر گروه 4 تیم به دور دوم صعود می کنند،  مرحله دوم با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی از نیمه دوم اسفند ماه آغاز و دهه سوم اردیبهشت ماه با مشخص شدن تیم های صعود کننده به پایان خواهد رسید و براساس مصوبه سازمان لیگ دو،  تیم اول هر گروه به صورت مستقیم صعود می کنند و تیم سوم نیز با برگزاری پلی آف بین تیم های دوم هر گروه مشخص می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3geo6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استعفای ربیعی و سیانکی به سود تیم هایشان هست، نیست!