تاریخ انتشار: 1395/08/23 21:57
کد خبر: 249288

مهدی تارتار: به موقع پولهایمان را می گیریم و تمرکزمان روی مسائل فنی است

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: هزینه ما محدود است ولی به موقع پول‌های خود را می‌گیریم و همه تمرکز ما بر‌ روی مسائل فنی است.
مهدی تارتار: به موقع پولهایمان را می گیریم و تمرکزمان روی مسائل فنی است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهدی تارتار بعدازظهر امروز در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل نساجی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند، اظهار کرد: با توجه به حضور هواداران پرشور تیم نساجی و زمین سنگین چمن مصنوعی قائم‌شهر، نتیجه برای تیم ما بد نبود.

وی با تشکر از کانون هواداران نساجی و هواداران این تیم، افزود: تماشاگران تیم محبوب نساجی در بازی امروز، یک‌پارچه تیم خود را تشویق کردند و مشکل خاصی پیش نیامد.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم تصریح کرد: هم تیم ما و هم تیم نساجی برای برد آمده بودیم و تساوی فایده‌ای برای ما نداشت ولی در مجموع راضی هستیم و بچه‌ها زحمت کشیدند.

تارتار به داوری این دیدار اشاره کرد و گفت: کرمانشاهی از داوران پر تجربه است و توانست بازی را به خوبی مدیریت کند و مشکل خاصی که تأثیرگذار باشد در این بازی نداشتیم و پنالتی هم به درستی گرفته شد.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس با بیان اینکه هدف من و تیمم صعود به لیگ برتر در پایان فصل است، اظهار کرد: همه تلاش خود را برای رسیدن به این هدف بزرگ به‌کار‌ می‌گیریم.

وی با بیان اینکه مشکل مالی نداریم و تیمی نیستیم که هزینه هنگفت کرده باشیم، گفت: هزینه ما محدود است ولی به موقع پول‌های خود را می‌گیریم و همه تمرکز ما بر‌ روی مسائل فنی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzrjr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد بازیکنان پارس جنوبی جم کسر شد