تاریخ انتشار: 1395/08/23 23:04
کد خبر: 249269

غرق شدن صدر جدول توسط سپیدرود/ کرمانی ها بازهم باختند!

در ادامه هفته سیزدهم رقابتهای لیگ یک عصر امروز مس کرمان و سپیدرود در کرمان به مصاف هم رفتند و در نهایت سپیدرود با تک گلی که میلاد قربانزاده در نیمه دوم به ثمر رساند موفق شد سه امتیاز با ارزش بیرون از خانه را در یک دیدار سخت کسب نماید و مجددا به صدر جدول برود.
غرق شدن صدر جدول توسط سپیدرود/ کرمانی ها بازهم باختند!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در این دیدار که حسین کعبی و رضا مهدوی از ابتدا به زمین رفته بودند دو تیم در نیمه اول بیشتر همدیگر را محک زدند و شاید جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه ۴۴ بازی بود که میلاد محمدی مهاجم مس با بی دقتی فرصت مناسبی را برای این تیم از دست داد.

در نیمه دوم سپیدرود از همان ابتدای بازی مسلط به میانه میدان شد و مالکیت توپ و زمین را در اختیار گرفت و بعد از چند حمله نصف و نیمه سرانجام در دقیقه ۵۹ این میلاد قربانزاده بود که موفق شد دروازه حریف را باز کند.وی با حرکتی تکنیکی و بعد از پشت سر گذاشتن دو بازیکن مس شوت زد و بعد از برخورد به مدافع مس تغییر جهت داد و وارد دروازه میزبان شد تا سپیدرود در کرمان پیش بیفتد.

بعد از دریافت گل مس در دو فرصت میتوانست دروازه سپیدرود را باز کند ولی درخشش سید محمد حسینی و همچنین بی دقتی مهاجمان تیم دروازه سپیدرود باز نشد تا ارتش سرخ گیلان بتواند نخستین شکست خانگی کرمانی ها را به این تیم تحمیل کند و مجددا بالاتر از ملوان در صدر قرار گیرد.

با توجه به شکست  اکسین البرز مقابل راه آهن و تساوی دو تیم مدعی گل گهر و خونه به خونه سپیدرود حاشیه امنیت خوبی برای خود در صدر جدول ساخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xy7yl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیش بازی مس کرمان-سپیدرود/ تقابل ترین های لیگ یک در کرمان!