تاریخ انتشار: 1395/08/24 14:22
کد خبر: 249189

محمد احمدزاده: هدفی بزرگ بنام صعود به لیگ دسته یک را دنبال ‌می‌کنیم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: هدفی بزرگ به نام صعود به لیگ دسته یک را در برنامه خود داریم و در دور دوم رقابتها نیاز است که با ساختار قوی تر ظاهر شویم.
محمد احمدزاده: هدفی بزرگ بنام صعود به لیگ دسته یک را دنبال ‌می‌کنیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، محمد احمدزاده در جمع خبرنگاران در خصوص پیروزی خارج از خانه تیم شاهین شهرداری بوشهر در برابر کاسپین قزوین اظهار داشد: متاسفانه در ابتدای بازی با دریافت گل غافلگیر شدیم و بلافاصله با دو تعویض از عناصر دفاعی تیم کم و بازیکنان هجومی تیم را افزایش دادیم و خوشبختانه این تغییر تاکتیتک جواب داد و موفق شدیم حملات متعددی را روی دروازه کاسپین داشته باشیم و نتیجه بازی را در نیمه دوم عوض کنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص نوسانات ابتدای فصل تیمش توضیح داد: این نوسان ظبیعی بود و امکان نداشت تیم از ابتدای فصل یک روند صعودی داشته باشد و دلیل عمده آن هم این بود که ترکیب تیم شاهین شهرداری نسبت به سال گذشته بیش از 90 درصد تغییر کرده و برای هماهنگی زمان نیاز داشتیم.

احمد زاده افزود: در بازیهای ابتدایی فصل چند بازیکن کلیدی را در خط حمله از دست دادیم که کار را برای ما مشکل کرد اما هم اکنون با اضافه شدن افشین محمدی در خط حمله تیم در زمان حمله تقویت شده و بازیکنان هم به هماهنگی بهتری رسیده اند.

وی تصریح کرد: با وجود بهتر شدن شرایط تاکتیکی، هماهنگی و آمادگی جسمانی هنوز به طور کامل از تیم راضی نیستم و اعتقاد دارم ظرفیت تیم بالاتر از شرایط فعلی است.

احمد زاده در خصوص جذب نفرات در نیم فصل گفت: در نقل و اننقالات نیم فصل در چند پست و بخصوص در خط حمله تیم را تقویت خواهیم کرد و این کار لازم چون هدفی بزرگ به نام صعود به لیگ دسته یک را در برنامه خود داریم  و در دور دوم رقابتها نیاز است که با ساختار قوی تر ظاهر شویم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص حضور هواداران در بازیهای خانگی اذعان داشت: در رسیدن به موفقیت در بازیهای خانگی حضور هواداران یکی از فاکتورهای اصلی به شمار می رود و بنده به این فاکتور با وجود هواداران دلسوز و متعصب شاهین در بوشهر اعتقاد زیادی دارم.

گفتگو: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy6l8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی شاهین بوشهر: داور پنالتی ما را ندید